Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1304


Obowiązki:


Aktualizowanie na bieżąco Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego w celu ochrony ludności.
Pełnienie dyżuru w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego.
Branie czynnego udziału w realizacji przedsięwzięć związanych z wykorzystywaniem sił i środków w akcjach zapobiegania i likwidacji klęsk żywiołowych.
Przygotowywanie i zapewnianie przepływu informacji między PCZK a WCZK oraz służbami biorącymi udział w akcjach ratowniczych podczas wystąpienia klęski żywiołowej.
Prowadzenie i nadzór magazynu OC i przeciwpowodziowego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Obsługa komputera - programy pakietu MS Office
  • umiejętność pracy w zespole

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Odporność na stres, umiejętność negocjacji. Staż pracy: przy wykształceniu średnim – min. 3 lata pracy na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem powszechnym lub zarządzaniem kryzysowym, przy wykształceniu wyższym – staż pracy niewymagany.


Miejsce pracy: Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: -list motywacyjny,-kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,-dokument potwierdzający wykształcenie (ksero dyplomu lub zaświadczenia o stanie odbytych studiów),-dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy (kserokopie świadectw pracy; zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu dotyczy aktualnie trwającego stosunku pracy), dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy od zagranicznego pracodawcy winny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski,-oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,-oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,-oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wyłoniona w naborze przed nawiązaniem stosunku pracy zobowiązana jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego),-kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (np. uprawnienia zawodowe).-oferta kandydata może zawierać życiorys (cv).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi