Numer oferty: StPr/25/0599
Rejestracja, wyrejestrowywanie pojazdów, podlegających rejestracji w myśl ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Prowadzenie w formie informatycznej ewidencji druków ścisłego zarachowania, tablic rejestracyjnych, znaków legalizacyjnych, otrzymywanych i wydawanych w zw. z ewidencją i rejestracją pojazdów oraz uprawnień do kierowania pojazdami.
Wydawanie decyzji administracyjnych o nadaniu cech identyfikacyjnych na nadwoziach, podwoziach lub ramach pojazdów.
Ochrona tajemnicy państwowej o przekazywanych dokumentach i tablicach rejestracyjnych Wojewodzie Mazowieckiemu.
Wydawanie, zatrzymywanie i cofanie uprawnień do kierowania pojazdami.
Prowadzenie dokumentacji kierujących i osób bez uprawnień do kierowania pojazdami.
Ochrona danych osobowych.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje o naborze na wolne stanowisko urzędnicze "Podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień w Wydziale Komunikacji" dostępne są na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku, w zakładce "Oferty pracy", oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Nisku przy Placu Wolności 2.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: https://powiatnizanski.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.