Numer oferty: StPr/25/1331
1. Prowadzenie i koordynacja zagadnieńwynikających ze studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego gminy.
2. Prowadzenie całości zagadnień związanych ze sporzadzaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności:
a) Prowadzenie toku formalnego sporządzania planów miejscowych,
b) Współdziałanie w sporządzaniu miejscowych planów zagospodarowana przestrzennego,
c) Dokonywanie uzgodnień projektów planów i wykładanie tych projektów do publicznego wglądu oraz organizowanie dyskusji publicznych nad rozwiązaniami przyjętymi w projektach planów.
3. Opiniowanie i uzgadnianie projektów planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich oraz opracowań wynikających z realizacji polityki przestrzennej państwa.
4. Bierzące prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz archiwizacja oryginałów tych planów.
5. Udostępnianie wglądu do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz dokonywanie wypisów i wyrysów z tych planów.
6. Przygotowywanie projektów z zakresu planowania przestrzennego.
7. Prowadzenie postepowań w sprawie ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
8. Wydawanie zaświadczeń oraz opinii o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie
zagospodarowania przestrzennego.
9. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz celu publicznego.
10. Prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i decyzji celu publicznego.
11. Prowadzenie procedur zamówień publicznych, do których nie stosuje ustawy Prawo zamówień
publicznych.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Mazurska 2, 14-105 Łukta, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny własnoręcznie podpisany,2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany,3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie wyższe oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp.) potwierdzone przez kandydata za zgodnośćz oryginałem;4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym spełnienie wymagań niezbędnych wskazanych w niniejszym ogłoszeniu potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem;5) wypełniony kwestionariusz osobowy oraz obowiązek informacyjny dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzorów stanowiących załączniki do ogłoszenia;6) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;7) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów,8) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,9) własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku;10) własnoręcznie podpisane oświadczenie, o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;11) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia);12) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, lub obywatelstwa kraju Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państwa członkowskiego europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA), bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;13) własnoręcznie podpisane oświadczenie o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzania procesu naboru, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.2019 poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz.1135.).14) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Łukta w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres Urzędu Gminy Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko Podinspektor ds. planowania przestrzennego do dnia 13 listopada 2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu) do godz. 15:30.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.