Numer oferty: StPr/25/1404
1. Obsługa kancelaryjno biurowa Burmistrza Czerwieńska.
2. Przyjmowanie, odbieranie oraz wysyłanie poczty elektronicznej sekretariatu Urzędu (e-mail,
e-PUAP, e-Doręczenia).
3. Obsługa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych oraz współpraca z operatorem sieci
telekomunikacyjnej w zakresie telefonizacji Urzędu oraz obsługa wirtualnej centrali
telefonicznej Urzędu.
4. Przygotowywanie środkom przekazu informacji z pracy Burmistrza Czerwieńska i Urzędu.
5. Dbałość o aktualność i estetykę wywieszanych materiałów na tablicy informacyjnej przy
sekretariacie.
6. Prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Burmistrza
Czerwieńska.
7. Wystawianie i prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników Urzędu
i Kierowników jednostek organizacyjnych Gminy.
8.Przekierowywanie przychodzących połączeń telefonicznych do właściwych osób.
9. Prowadzenie i obsługa dziennika korespondencji w systemie informatycznym Elektroniczne
Zarzadzanie Dokumentacją.
10. Prowadzenie książki kontroli w Urzędzie.
11. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
12. Prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
13.Przygotowywanie pomieszczeń, organizacja i obsługa spotkań, zebrań, narad
organizowanych przez Burmistrza Czerwieńska oraz organizowanie szkoleń, seminariów,
konferencji i innych uroczystości w Urzędzie (sala, sprzęt, zaproszenia, zaopatrzenie, itp.).
14. Przygotowanie dokumentów będących podstawą wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów
alkoholowych w tym:
a) uzyskiwanie w uzasadnionych przypadkach opinii prawnych rozstrzygających o rodzaju
decyzji,
b) kierowanie wniosków do Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
celem ich zaopiniowania.
15.Wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości,
przeciwdziałania alkoholizmowi w tym:
a) przyjmowanie od przedsiębiorców oświadczeń o wartości sprzedaży napojów
alkoholowych w roku poprzednim - wyliczanie opłat,
b) powiadomienie przedsiębiorców o obowiązku wnoszenia zaległych opłaty,
c) prowadzenie postępowań egzekucyjnych wobec przedsiębiorców, którzy nie dokonali
obowiązku złożenia oświadczenia o wartości sprzedaży alkoholu w roku poprzednim lub
nie dokonali stosownych opłat przewidzianych w ustawowych terminach i wysokościach.
16. Przygotowywanie decyzji:
a) zezwoleniu lub odmowie sprzedaży napojów alkoholowych w tym jednorazowych,
b) o wygaśnięciu decyzji na sprzedaż napojów alkoholowych,
c) o umorzeniu postępowania w sprawie wydania zezwoleń na sprzedaż napojów
alkoholowych,
d) o cofnięciu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
e) zezwalających na wyprzedaż zapasów napojów alkoholowych.
17. Prowadzenie rejestrów decyzji i wniosków dotyczących sprzedaży napojów alkoholowych.
18. Prowadzenie wykazu punktów sprzedaży napojów alkoholowych z uwzględnieniem rodzaju
i terminu ważności zezwoleń.
19. Monitorowanie poziomu wykorzystania limitu punktów sprzedaży napojów alkoholowych
zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Czerwieńsku.
20. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o cofnięcie lub wygaszenie
zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych z udziałem stron postępowania.
21. Przygotowanie projektów uchwał i ustalanie czasu prac placówek handlowych, usługowych
i gastronomicznych.
22.Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującym jednolitym wykazem rzeczowym akt.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.