#

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

URZĄD GMINY I MIASTA CZERWIEŃSK

Czerwieńsk, lubuskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1404


Obowiązki:

1. Obsługa kancelaryjno biurowa Burmistrza Czerwieńska.
2. Przyjmowanie, odbieranie oraz wysyłanie poczty elektronicznej sekretariatu Urzędu (e-mail,
e-PUAP, e-Doręczenia).
3. Obsługa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych oraz współpraca z operatorem sieci
telekomunikacyjnej w zakresie telefonizacji Urzędu oraz obsługa wirtualnej centrali
telefonicznej Urzędu.
4. Przygotowywanie środkom przekazu informacji z pracy Burmistrza Czerwieńska i Urzędu.
5. Dbałość o aktualność i estetykę wywieszanych materiałów na tablicy informacyjnej przy
sekretariacie.
6. Prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Burmistrza
Czerwieńska.
7. Wystawianie i prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników Urzędu
i Kierowników jednostek organizacyjnych Gminy.

8.Przekierowywanie przychodzących połączeń telefonicznych do właściwych osób.
9. Prowadzenie i obsługa dziennika korespondencji w systemie informatycznym Elektroniczne
Zarzadzanie Dokumentacją.
10. Prowadzenie książki kontroli w Urzędzie.
11. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
12. Prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
13.Przygotowywanie pomieszczeń, organizacja i obsługa spotkań, zebrań, narad
organizowanych przez Burmistrza Czerwieńska oraz organizowanie szkoleń, seminariów,
konferencji i innych uroczystości w Urzędzie (sala, sprzęt, zaproszenia, zaopatrzenie, itp.).
14. Przygotowanie dokumentów będących podstawą wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów
alkoholowych w tym:
a) uzyskiwanie w uzasadnionych przypadkach opinii prawnych rozstrzygających o rodzaju
decyzji,
b) kierowanie wniosków do Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
celem ich zaopiniowania.
15.Wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości,
przeciwdziałania alkoholizmowi w tym:
a) przyjmowanie od przedsiębiorców oświadczeń o wartości sprzedaży napojów
alkoholowych w roku poprzednim - wyliczanie opłat,
b) powiadomienie przedsiębiorców o obowiązku wnoszenia zaległych opłaty,
c) prowadzenie postępowań egzekucyjnych wobec przedsiębiorców, którzy nie dokonali
obowiązku złożenia oświadczenia o wartości sprzedaży alkoholu w roku poprzednim lub
nie dokonali stosownych opłat przewidzianych w ustawowych terminach i wysokościach.
16. Przygotowywanie decyzji:
a) zezwoleniu lub odmowie sprzedaży napojów alkoholowych w tym jednorazowych,
b) o wygaśnięciu decyzji na sprzedaż napojów alkoholowych,
c) o umorzeniu postępowania w sprawie wydania zezwoleń na sprzedaż napojów
alkoholowych,
d) o cofnięciu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
e) zezwalających na wyprzedaż zapasów napojów alkoholowych.
17. Prowadzenie rejestrów decyzji i wniosków dotyczących sprzedaży napojów alkoholowych.
18. Prowadzenie wykazu punktów sprzedaży napojów alkoholowych z uwzględnieniem rodzaju
i terminu ważności zezwoleń.
19. Monitorowanie poziomu wykorzystania limitu punktów sprzedaży napojów alkoholowych
zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Czerwieńsku.
20. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o cofnięcie lub wygaszenie
zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych z udziałem stron postępowania.
21. Przygotowanie projektów uchwał i ustalanie czasu prac placówek handlowych, usługowych
i gastronomicznych.
22.Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującym jednolitym wykazem rzeczowym akt.




Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie*,2. wykształcenie wyższe albo wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni staż pracy;3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. nieposzlakowana opinia.


Miejsce pracy: Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi