#

PODINSPEKTOR DS. KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA I ROLNICTWA W REFERACIE OCHRONY ŚRODOWISKA

Urząd Gminy Lidzbark Warmiński

Lidzbark Warmiński, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0745


Obowiązki:

Zakres podstawowych zadań do wykonania na stanowisku:
1. Wykonywanie zadań nałożonych na wójta z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych.
2. Prowadzenie postępowań w zakresie określonym w ustawie Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
3. Udostępnianie posiadanych informacji o środowisku i jego ochronie,
4. Rejestrowanie szkód spowodowanych przez zjawiska przyrodnicze, szacowanie strat i sporządzanie wniosków o pozyskanie środków na likwidację szkód.
5. Współdziałanie z administracją rządową i innymi instytucjami w zakresie zapobiegania klęskom żywiołowym i nadzwyczajnym zagrożeniom środowiska,
6. Prowadzenie kontroli z zakresu przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.
7. Prowadzenie działań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.
8. Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem opieki bezdomnym zwierzętom.
9. Współdziałanie z samorządem rolniczym i prowadzenie spraw dotyczących wyborów do Izby Rolniczej,
10. Współdziałanie ze służbami działającymi na rzecz rolnictwa,
11. Współdziałanie z dzierżawcami i zarządcami obwodów łowieckich, nadleśniczymi lasów państwowych w sprawach związanych z zagospodarowaniem obwodów łowieckich w szczególności w zakresie ochrony i hodowli zwierzyny,
12. Przyjmowanie informacji o pojawieniu się chorób, szkodników i chwastów,
13. Wzywanie do wykonania czynności lub wykonanie zastępcze zwalczania chorób, szkodników
i chwastów,
14. Podawanie do publicznej wiadomości o zarządzonych przez państwowego lekarza weterynarii tymczasowych środków w celu umiejscowienia choroby i dopilnowanie ich wykonania
15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1. posiadane obywatelstwo polskie;2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3. wykształcenie wyższe;4. co najmniej 5 - letni staż pracy;5. prawo jazdy kategorii B;6. nieposzlakowana opinia;7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;8. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Wymagania dodatkowe:1. preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe z zakresu spraw, których nabór dotyczy;2. umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce;3. znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawyo ochronie zwierząt, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawyo samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej;4. obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku,5. umiejętność komunikowania się.


Miejsce pracy: Ignacego Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Nie dotyczy

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny;2. CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, wg załączonego wzoru;3. kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;4. kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy;5. kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;6. kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe w tym, kserokopia prawa jazdy;7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, wg załączonego wzoru;8. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, wg załączonego wzoru;9. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,wg załączonego wzoru;10. w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust.2 - dokumenty określone w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych (jeśli takie posiada) - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pokoju Nr 30 (sekretariat Urz.Gm.) lub przesłać w terminie do dnia 29 grudnia 2025 r. (poniedziałek) do godz. 1500 na adres:URZĄD GMINY Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmińskiw zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze -Podinspektor ds. kształtowania środowiska i rolnictwa w Referacie Ochrony Środowiska i Nieruchomości.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi