#

PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI, PODATKÓW I OPŁAT

Urząd Miasta i Gminy w Gowarczowie

Gowarczów, świętokrzyskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0616


Obowiązki:

1. Prowadzenie księgowości i poboru: podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych i opłaty eksploatacyjnej - należnych od osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych.
W skład tego zadania wchodzą następujące czynności:
a) zakładanie i prowadzenie kart kontowych poszczególnych sołectw,
b) prowadzenie kont podatników dla poszczególnych podatników,
c) dokonywanie na poszczególnych kontach bieżących zapisów księgowych dotyczących wymiaru, wpłat dokonywanych za pośrednictwem banku, kasy, poczty, sołtysów, poborców skarbowych itp. oraz odpisów,
d) sporządzenie kwitariuszy wpłat łącznego zobowiązania pieniężnego i współpraca z inkasentami w tym zakresie,
e) prowadzenie dziennika obrotów w zakresie zobowiązania pieniężnego oraz podatków i opłat.
2. Prowadzenie ewidencji wymiarowej i księgowej w zakresie podatku od środków transportowych od osób fizycznych i prawnych.
3. Organizacja inkasa zobowiązania pieniężnego wsi oraz niektórych podatków i opłat lokalnych.
4. Naliczanie i sporządzanie list płac inkasentów.
5. Egzekucja zaległości w zakresie zobowiązań pieniężnych wsi oraz podatków i opłat od osób prawnych, egzekucja z wynagrodzenia za pracę i współpraca w tym zakresie z Urzędem Skarbowym.
6. Zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych.
7. Sporządzanie sprawozdań z realizacji podatków i opłat oraz uzgodnienia sald zaległości i nadpłat.
8. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
9. Przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej, komisji stałych Rady Miejskiej oraz projektów zarządzeń burmistrza.
10. Bieżące przekazywanie redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej informacji publicznych z zakresu swego działania na stanowisku, do publikacji w BIP.
11. Opracowywanie sprawozdań dla potrzeb organów gminy i instytucji dotyczących spraw realizowanych na swoim stanowisku.
12. Współdziałanie z administracją rządową oraz jednostkami państwowymi, prywatnymi, organizacjami, stowarzyszeniami oraz mieszkańcami w realizacji powierzonych zadań.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • preferowane wykształcenie - zarządzanie w administracji, i/lub rachunkowość


Miejsce pracy: Plac XX Lecia 1, 26-225 Gowarczów, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi