Numer oferty: StPr/25/1256
1. Prowadzenie rachunkowości jednostek zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji
gospodarczych i finansowych, 3. Bieżąca analiza stanu realizacji wydatków jednostek obsługiwanych (Urząd Gminy), 4. Przygotowywanie danych do zmian w planie budżetu oraz przestrzeganie wydatkowania środków finansowych zgodnie z planem finansowym,
5. Bieżąca analiza stanu należności i zobowiązań jednostek obsługiwanych, 6. Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, 7. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej (Urząd Gminy),
8. Więcej informacji na stronie bip.bojadla.pl
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Sulechowska 35, 66-130 Bojadła, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: informacja na stronie bip.bojadla.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.bojadla.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.