Numer oferty: StPr/20/0381
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. uzgadnianie projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów zagospodarowania przestrzennego,
2. współpraca z innymi organami w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego,
3. przygotowanie wniosków o założenie ksiąg wieczystych i wnioskowanie o dokonanie zmian,
4. prowadzenie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości i nazewnictwa ulic,
5. wszczynanie i prowadzenie postępowania o rozgraniczenie nieruchomości , zatwierdzanie projektów podziałów nieruchomości, scalania nieruchomości,
6. uzgadnianie zjazdów, wjazdów na drogi gminne,
7. uzgadnianie projektów technicznych obiektów budowlanych,
8. wydawanie zaświadczeń o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
9. sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
10. przygotowywanie materiałów do postepowań dotyczących nieruchomości,
11. opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
12. przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych na realizację zadań wynikających z zakresu czynności,
13. prowadzenie procedur zmierzających do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji,
14. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza.
Jedna zmiana 7.30-15.30
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Elbląska 47, 82-316 Milejewo, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny, życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub dodatkowe uprawnienia( kserokopie dyplomów uczelni, zaświadczeń, ukończonych kursów, seminariów itp.)poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, oświadczenie kandydata, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia , o którym mowa w art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym objętym naborem, oświadczenie o następującej treści : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Informacja na temat wymaganych dokumentów na stronie BIP Milejewo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.