Opis stanowiska pracy

  • tworzenie harmonogramów oraz planowanie krótko i długoterminowe;
  • zarządzanie realizacją zleceń produkcyjnych;
  • ustalanie priorytetów produkcji;
  • kontrola stanów materiałowych, planowanie dostaw surowców wykorzystywanych w procesie produkcji (monitorowanie terminowości, optymalizacja zapasów);
  • bieżące składanie raportów, przygotowywanie analiz, raportów, dokumentacji;
  • usprawnianie procesów planowania.

 

 

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: logistyka, organizacja i zarządzanie, inżynieria produkcji (min. licencjat);
  • doświadczenie zawodowe min. 2 lata w firmie produkcyjnej;
  • umiejętności analityczne (analiza danych, wyciąganie wniosków, proponowanie rozwiązań, optymalizacja procesu planowania);
  • komunikatywność i zdolności interpersonalne;
  • budowanie dobrych relacji i umiejętność pracy zespołowej;
  • bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel; obsługa SAP mile widziana;
  • świetna organizacja czasu - odporność na stres i presję czasu;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Prezentacja firmy

During Polska Sp. z o.o. (Nr Rej. Agencji 15357) – jest częścią holdingu... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria, Praca Kadra zarządzająca, Praca Logistyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi