Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/20/0803
Obowiązki:
Udzielenie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia zdrowia i życia mieszkańcom do momentu przybycia lekarza, uzgadnianie, planowanie i nadzorowanie terminów wizyt lekarskich i badań diagnostycznych, prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z najnowszymi wymogami procesu pielęgnowania i standardów, pomiar podstawowych parametrów życiowych, wykonywanie zaleceń lekarskich, czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców, roztaczanie szczególnie troskliwej opieki nad ciężko chorymi, dbałość o stan sanitarny pomieszczeń oraz o czystość i higienę osobista mieszkańców
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- Ratownik medyczny
- Pielęgniarka – prawo wykonywania zawodu
- książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych
Wykształcenie:
- pomaturalne/policealne, medyczne
- wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ratownictwo medyczne
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne: A) PIELĘGNIARKA: wyksz. co najmniej srednie w zakresie pielęgniarstwa. B) RATOWNIK MEDYCZNY:ukończenie policealnej szkoły średniej oraz uzyskanie dyplomu ratownika medycznego;ukończenie szkoły wyższej lub wyższejszkoły zawodowej na kierunku lub w specjalności ratownictwo medyczne i uzyskanie tytułu licencjata lub magistra;spełnienie pozostałych wymagań zawartych w art.10ust.1 Ustawy z dn. 8 września 2006r. o Pańswtowym Ratownictwie Medycznym, C) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, D) posiadanie obywatelstwa polskiego, E) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, F) posiadanie dobrego stanu zdrowia.INNE WYMAGANIA: umięjętność pracy w zespole terapeutyczno-opiekuńczym,umiejętność pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie,umiejętność podejmowania decyzji. GODZINY PRACY: od 7:00 do 19:00 oraz od 19:00 do 07:00. WYMAGANE DOKUMENTY: A) własnoręcznie podpisane przez kandydata: życiorys (CV) z dopiskiem: klauzula o ochronie danych osobowych: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych......", list motywacyjny, B) świadectwa lub inne dokumenty potwierdzające kawlifikacje.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: dokumenty prosimy przesłać na sdres: kadry@dpssusz.pl, dostarczyć do działu kadr Domu Pomocy Społecznej w Suszu lub przesłać na adres Dom Pomocy Społecznej w Suszu ul. Iławska 42, 14-240 Susz DO DNIA 29.05.2020r.
Miejsce pracy: Iławska 42, 14-240 Susz, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, świadectwa lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/05/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Medycyna / Służba zdrowia