Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/12/2021.

Opis stanowiska pracy

Międzynarodowa Agencja Pośrednictwa Pracy Trummer Personalservice Opole Sp. z o.o. (certyfikat nr 8562), poszukuje dla swojego austriackiego kontrahenta pielęgniarki/pielęgniarzy z średniozaawansowaną znajomością języka niemieckiego.


Oferujemy:
✔️ praca na warunkach austriackich
✔️bardzo dobre warunki finansowe
✔️pracę na czas nieokreślony
✔️dodatki świąteczne oraz urlopowe
✔️świadczenia socialne


Płaca minimalna na stanowisku dyplomowanej pielęgniarki wynosi według austriackiego prawa pracy 2145,90 brutto/miesiąc plus dodatki. Wysokość wynagrodzenia zależy od stażu w pracy.

Wymagania

✔️ wykształcenie kierunkowe
✔️średniozaawansowana znajomość języka niemieckiego
✔️polskie dyplomy wymagają nostryfikacji (pomagamy Państwu w tym)
✔️praca w zespole


Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV w języku niemieckim wraz z kopią dokumentów potwierdzających kwalifikacje. Do każdej aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Z góry dziękujemy za przesłane życiorysy oraz informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Nasza strona internetowa: http://www.trummer.eu/pl/

Prezentacja firmy

Trummer Personalservice Opole Sp. z o.o. - jesteśmy agencją pracy tymczasowej z 25-letnim... doświadczeniem. Pragniemy zaproponować Państwu skuteczne rozwiązania w zakresie usług i leasingu personelu i jednocześnie zapewnić o wysokiej jakości naszych usług.

Firma Trummer została założona w roku 1987 w Austrii a w ostatnim dziesięcioleciu przerodziła się w przodujący koncern międzynarodowy zajmujący się pośrednictwem pracy.

Główna siedziba firmy znajduje się w Dietersdorf am Gnasbach w Austrii, pozostałe filie znajdują się w Niemczech, Węgrzech, Słoweni a od niedawna równiez w Polsce.

W roku 2003 zdobyliśmy certyfikat EN ISO 9001:2000.
Podstawa naszego sukcesu to profesjonalność i kompetencje naszych pracowników. Przejmujemy odpowiedzialność za całość prac związanych z procesem rekrutacji i administracji. Poprzez otwarte i szczere doradztwo, zyskaliśmy zaufanie naszych pracowników i naszych klientów.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/12/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Czas trwania umowy:
Czas nieokreślny
Liczba wakatów:
8
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia
do góry