Opis stanowiska pracy
People Services Specialist with Italian
Gdansk
NR REF.: 1191584
Your new company
Our client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years, who empower companies and individuals with services and technologies that inspire innovation, enhance sustainability and boost business growth. Office is located in Gdańsk (Olivia Star).
Your new role
The People Services Specialist administers the processes and executes administrative tasks required to support the employee lifecycle activities and respond to HR queries. This role contributes to a People Services operation which creates an outstanding employee experience.
Main responsibilities are:
- Administration of employee records and contracts, leave process
- Acting as primary point-of-contact for HR inquiries (via phone, chat, and case management tool), identifing and delivering solutions to employees and manager
- Supporting the HR function and business lines by providing assistance to employees with their day-to-day HR-related requests and questions
- Supporting the management of the HR system.
- Measuring and reporting to identify areas of improvement and informs solution recommendations.
- Assists with implementing new onboarding programmes.
- Supports Onboarding policy / process / learning material creation.
What you39ll need to succeed
In order to be successful in this position you need excellent command of English and Italian language.
Experience in HR or any related field is needed.
What you39ll get in return
- Standard benefit package (Multisport, Luxmed, private life insurance, benefits cafeteria)
- Work in a hybrid model (2 days from office/week)
- Annual bonus system
- Language programs (Learnlight)
- A rich package of training courses
- Bonuses and additional days off based on tenure
- Referral program
- An office in a great location
- Wellbeing sessions
What you need to do now
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja