Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
What we offer:
Employment based on temporary employment contract
Possibility to work in hybrid model
The opportunity to work in an international technology company with a strong market position
Benefits like medical care, MultiSport card and life insurance
Requirements:
Very good command of English (min. B2)
2-3 years' of experience in the payroll process
Knowledge of MS Office package (including very good knowledge of MS Excel)
Independence in work
Attention to details
Tasks:
Execute payroll activities for the Czech Republic and Slovakia following standard procedures
Focus on data management, including reviewing and reconciling payroll activities
Reporting data
Maintain employee and company records related to payroll and time preprocesses
Resolve complex payroll or time & absence support cases and effectively manages and follows up on escalations
The offer applies to temporary work.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.