Opis stanowiska pracy
OTC with Dutch
Katowice
NR REF.: 1165915
For our client - an international company in Katowice, we are looking for an OTC Accountant with Dutch language. If you are searching for new opportunities and you feel comfortable in Dutch and English, that’s the offer for you!
YOUR RESPONSIBILITIES:
You will be responsible for everyday credit control tasks- contact customers in Dutch, regarding overdue accounts, cash application, reconciliations sending out reminders, chasing debts by phone and email. Your tasks will include contacting with customers regarding unpaid invoices, processing direct debits mandates, responding to inquiries and resolving problems in a professional manner. You will be monitoring the overall collection progress and reporting on issues and successes to the OTC Senior Accountants and the Team Leader. This role includes also:
- assisting in setting credit limits and ensuring customer are within approved limits,
- communicating with OTC Senior Accountants and supporting them when required,
- looking after a high-volume ledger,
- monitoring monthly collection targets / debtor KPIs,
- preparing and distributing monthly statements,
- month-end debtor reporting,
- administration tasks,
- meeting targets set by AR Management.
What do you need to succeed:
We are looking for a person with bachelor’s degree in Economics, Finance, Business Administration (or similar), at least 2 years of experience working as OTC/AR Accountant or Credit Controller or Customer Service and good communicating skills in English and Dutch. Our perfect candidate should be communicative, assertive, and team-oriented with great accuracy and attention to detail. Experience in working in SSC/BPO environment will be an advantage.
What you can get:
Our Client offers working in a top organization with growing opportunities where you can pursue your next challenge. You will work in an international environment and get unique work experience in ambitious projects. In this role we offer:
- Possibility of remote work
- Benefits package - medical care, cafeteria system
- Convenient office location
- Solid Foundations
- Individual approach and friendly atmosphere
- Inspiring Leaders
- Referral System
What you should do?If you feel that you might be the perfect match on this role, please send us your cv in English. We kindly inform that we will contact selected Candidates.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/09/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa