Numer oferty: StPr/23/0498
Kompleksowa obsługa zamówień i reklamacji sklepu internetowego demtech.pl, Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta, doradztwo w zakresie oferowanego produktu, Budowanie pozytywnych relacji z Klientem, Uzupełnianie i aktualizowanie oferty i treści na stronie sklepu , obsługa social mediów, obsługa sklepu na platformie allegro demtech_pl, Zarządzanie stroną internetową marki kierowaną do klientów rynku;
Udział w przygotowaniu i realizacji działań marketingu internetowego zwiększających sprzedaż w kanale e-commerce; Weryfikacja publikowanych treści;
Dbanie o wizerunek marki w aktywnych kanałach komunikacji z klientem; Monitorowanie bieżących trendów rynkowych i konkurencji z branży; Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych działań; Współpraca z pracownikami innych działów.
Języki:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Bolesława Chrobrego 121-125, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.