Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/09/2021.

Oracle Database Administrator with French

Wrocław, Hybrid HO model, dolnośląskie

Sopra Steria Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Working Hours: Businees Hours + on-call

Language: English

Location: Katowice, Hybrid HO model

Remote work: 50-100%

 

Main Activities:

  • providing 2nd line support for incidents, changes, requests and deployment for Customer infrastructure
  • Intervene on production incidents of our customers.
  • Participate in the evolution of customers' IS. First level performance analysis.
  • Coordination and assistance with application migrations.
  • Study and implementation of monitoring and exploitation of databases.
  • Writing installation, deployment and operation manuals.
  • Know how to act quickly in the event of a critical incident.
  • Know how to communicate, directly with the client, in the event of an incident or change.
  • Implementation of high availability architecture defined by DB architects.

 

Working hours: Mon-Fri 8h00-18h00, no permanent on-call: only on demand

 

Technical scope:

  • Oracle DataBases v9, 10, 11 ,12, 19; Oracle EXADATA ( X5 -6 -7 ); Oracle ODA; CASSANDRA 3.11 cluster (92 nodes); ORACLE - OEM;

 

Other:

  • MS SQL Server 2000 à 2017; MySQL 5.7 – 8; Sybase ASE 12 ; Sybase IQ 15.4 ; MySQL MEM; PostgreSQL

 

Appreciated:

  • Knowledge of cloud environments: Azure, AWS.
  • Knowledge of the CONTROL-M or any other scheduler
  • Knowledge of Centreon monitoring tool.
  • Know how to script for the needs of current operations.
  • Be comfortable with Windows and Unix/Linux environments.
  • English

 

What we offer:

  • interesting projects
  • private medical care
  • Benefit platform
  • possible group life insurance
  • co-financing for kindergarten or nursery
  • internal and external trainings, certifications and participation in conferences
  • foreign language courses
  • cool team

Prezentacja firmy

Jesteśmy francuską firmą z branży IT z siedzibą w Katowicach. Zatrudniamy ponad 1000 osób.... Wspieramy kilkudziesięciu klientów zarówno w obszarze Infrastructure Management (Monitoring, Service Desk, Back Office, Administracja 2 i 3 linii wsparcia, m.in. Windows, Linux, Virtualization, Cloud) oraz Apps Services (Java, .Net). Realizujemy zadania w językach: francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim, portugalskim, angielskim. Na osoby rozpoczynające swój rozwój w IT czeka pakiet szkoleń, które ułatwią pracę z narzędziami klienta. W firmie odnajdą się zarówno pasjonaci języków obcych, jak i specjaliści IT. Tworzymy międzynarodowe środowisko umożliwiające wymianę różnych doświadczeń zawodowych, wartości oraz kultur. Organizacja różnego rodzaju wydarzeń sportowych, charytatywnych, imprez oraz konkursów jest możliwa dzięki otwartości i zaangażowaniu naszych pracowników. Zapraszamy na naszą stronę www.soprasteria.pl, na Facebooka oraz Instagram: soprasteria_pl; #soprasteria_kato.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Konsulting , Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca IT - Kontrola jakości , Praca IT - Project Management
do góry