Opiekun Klienta (Przedstawiciel Handlowy)
Gdańsk,Od 2003 roku firma SCORPION EYEWEAR zajmuje się tworzeniem okularów pod własnym logo oraz dystrybucją hiszpańskiej marki GIGI Studios i francuskiej, MOREL Lunettes. Dla swoich klientów dostarcza oprawy okularowe oraz okulary przeciwsłoneczne najwyższej jakości, spełniające surowe normy wyrobów medycznych i odpowiadające zróżnicowanym potrzebom funkcjonalnym oraz estetycznym. Firma współpracuje z blisko 2k salonów na terenie całego kraju. Produkty własnej produkcji sprzedawane są również poza granicami Polski, mając obecnie współpracujące punkty sprzedaży w 28 krajach. SCORPION EYEWEAR opiera swoją strategię biznesową na stałych, partnerskich i stabilnych relacjach z Klientami. Dzięki takiemu podejściu wielu Klientów współpracuje z firmą od początku jej działalności! Jesteśmy otwarci na potrzeby naszych Klientów, dając im wsparcie w codziennych zadaniach związanych z prowadzeniem ich optycznych biznesów. Poza dostawami produktów dostarczamy gotowe rozwiązania wspomagające budowanie umiejętności i kompetencji kadry zarządzającej oraz pracowników obsługi Klienta. We współpracy kierujemy się wartościami, które opieramy na partnerstwie, zaufaniu i wzajemnym szacunku.
Twoimi codziennymi zadaniami będą m.in.:
- realizacja indywidualnego planu sprzedaży oraz akcji sprzedażowych firmy,
- przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy,
- utrzymywanie stałego kontaktu z obsługiwanymi Klientami firmy, a także nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi Klientami,
- negocjowanie warunków handlowych i szczegółowych warunków współpracy oraz ich realizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przyjętymi w firmie standardami,
- promowanie marki oraz nawiązywanie relacji biznesowych poprzez budowanie sieci kontaktów oraz uczestnictwo w wydarzeniach branżowych,
- współpraca z pozostałymi działami firmy w celu realizacji formalnych aspektów kontaktów z Klientem zgodnie z obowiązującymi w Firmie standardami oraz wymogami,
- realizacja działań marketingowych oraz promocyjnych na określonym terenie,
- monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
- opracowywanie raportów z wykonywanych działań oraz raportowanie na żądanie Dyrektora Handlowego,
- monitorowanie płatności klientów,
- planowanie czasu pracy, w tym spotkań z Klientami, aspektów formalnych oraz wyznaczanie i realizacja zadań własnych.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- masz co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego lub opiekuna klienta
- posiadasz doświadczenie w branży optycznej i/lub wiedzę z zakresu optyki/optometrii
- rozumiesz potrzeby Klientów i jesteś osobą nastawioną na zapewnienie najwyższej jakości usług
- jesteś zorientowany na jakość i samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- cechuje Cię samodzielność oraz efektywna organizacja własnej pracy
- łatwo nawiązujesz kontakty i potrafisz pracować w zespole pod presją czasu
- cechuje Cię otwartość w proponowaniu nowych rozwiązań i usprawnień oraz kreatywnie podchodzisz do realizowanych zadań
- posiadasz prawo jazdy kat.B
Co zyskujesz dołączając do naszego zespołu?
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowę o pracę + atrakcyjne premie uznaniowe
- możliwość rozwoju i udziału w innowacyjnych projektach związanych z budowaniem wizerunku firmy
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
- możliwość wdrażania własnych inicjatyw
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie o globalnym zasięgu