Junior Account Manager / Opiekun Klienta Internetowego to osoba, która potrafi współpracować z zespołem, łatwo nawiązuje kontakty, potrafi rozpoznać potrzeby klienta i dopasować do nich ofertę. Zależy nam na kimś, kto ma zapał do pracy, chce się rozwijać, wychodzi z inicjatywą i lubi kontakt z klientem.
Wyzwania:
- analiza rynku potencjalnych klientów (reklamodawców)
- pozyskiwanie i uzupełnianie informacji o potencjalnych klientach
- organizowanie i umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
- przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb potencjalnych klientów i negocjowanie warunków współpracy
- przygotowywanie umów
- zakładanie kont reklamodawców
- łączenie reklamodawców z odpowiednimi wydawcami w sieci webePartners
- analiza działań prowadzonych przez wydawców na rzecz reklamodawców, ich optymalizacja i wsparcie
- doświadczenie w sprzedaży internetowej i/lub internetowej obsłudze klienta
- znajomość zasad marketingu afiliacyjnego / marketingu efektywnościowego
- znajomość aktualnych trendów w marketingu internetowym
- lekkie pióro
- umiejętność tworzenia ofert dopasowanych do klienta
- Umiejętność pracy w zespole
Uśmiechniemy się szeroko, jeśli:
- działasz w mediach społecznościowych
- orientujesz się w blogosferze i znasz topowych influencerów
- wiesz, jak zorganizować sobie pracę
- chętnie przejmujesz inicjatywę
- umiesz tworzyć proste grafiki przy użyciu dowolnego narzędzia typu Canva
- jesteś komunikatywny, pełen entuzjazmu i pozytywnie nastawiony
Oferujemy:
- prowadzenie projektów dla rozpoznawalnych marek
- pracę w niedużym, zgranym zespole młodych ludzi
- realizację własnych pomysłów i dużą swobodę działania
- wsparcie w prowadzeniu działań
- pogłębianie wiedzy i możliwość szybkiego rozwoju
WebePartners to sieć marketingu afiliacyjnego. Pomagamy sklepom online z... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.