Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2192


Obowiązki:

Obsługa Klienta: Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, bądź mailową, udzielanie informacji na temat produktów oraz usług firmy, zapewniając wysoki poziom satysfakcji Klienta. Wsparcie techniczne: Rozwiązywanie problemów i wymagań Klientów w sposób profesjonalny i uprzejmy. Koordynacja projektów: Nadzór oraz prowadzenie projektów swoich Klientów, doradztwo na etapie projektowania produktu, weryfikacja dostępności produktów, komponentów, surowców z innymi działami firmy, tworzenie paczek oraz wysyłka prób produktów do Klientów, współpraca z magazynem w celu organizacji wysyłek towarów, obsługa posprzedażowa zrealizowanych projektów
Obsługa reklamacji: Przyjmowanie reklamacji od Klientów, ich analiza i podejmowanie działań naprawczych
Raportowanie: Przygotowywanie raportów na temat obsługi Klienta, postępów w realizacji założonych celów i wyników finansowych. Rozwój swój i organizacji: Współpraca z innymi działami firmy, śledzenie trendów i zmian w branży, proponowanie i/lub inicjowanie działań usprawniających pracę działu/firmy



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Nasze wymagania: Masz już pierwsze doświadczenia zawodowe w koordynowaniu projektów szukamy osoby dobrze zorganizowanej, sumiennie pilnującej terminów, która weźmie odpowiedzialność za prowadzony projekt i doprowadzi go do końca zgodnie z założeniami Czujesz się dobrze w kontaktach interpersonalnych zależy nam, by w sytuacjach, gdy coś w projekcie idzie nie pomyśli, osoba, która do nas dołączy dociekliwie szukała przyczyn i proponowała rozwiązania, a to nie wyjdzie bez rozmawiania z innymi. Nie lubisz stać w miejscu, chcesz się rozwijać i uczyć nowych rzeczy sami jesteśmy w momencie dynamicznego rozwoju, więc chcemy, by nowa osoba dotrzymała nam kroku! Lubisz pracować w zespole, gdy czegoś nie wiesz, pytasz, a gdy masz przestrzeń czasową, sprawdzasz, czy możesz komuś pomóc doceniamy wysiłek zespołowy, tak właśnie dostarczamy produkty zdobywające nagrody naszym Klientom i ważne jest dla nas, byś czuł/a tak samo. Dobrze znasz środowisko MsOffice, posługujesz się językiem angielskim co najmniej na poziomie komunikatywnym (warunek konieczny).


Miejsce pracy: Olsztyńska 1, 14-200 Nowa Wieś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CVW dokumencie CV prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi