Od 20 lat specjalizujemy się w pozyskiwaniu profesjonalistów z szeroko pojętej branży informatycznej oraz branż pokrewnych. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu. Od 2017 roku spółka działa pod nazwą IFIRMA SA, jednak usługi rekrutacyjne niezmiennie świadczymy jako Power Media. Jesteśmy ekspertami w łączeniu wykwalifikowanych talentów z pracodawcami, którzy ich poszukują. Nawiązujemy trwałe relacje z naszymi klientami zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264
Office Manager
Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży inżynieryjnej – prowadzimy rekrutację na stanowisko Office Managera / Administratora. Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za codzienne funkcjonowanie biura i wspieranie kadry zarządzającej w zakresie organizacyjnym, administracyjnym oraz HR.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie codziennymi procesami biurowymi
- Kontakt z dostawcami usług i firmami zewnętrznymi
- Organizacja spotkań, podróży służbowych i wydarzeń firmowych
- Obsługa kalendarzy, korespondencji oraz dokumentów
- Współpraca z instytucjami publicznymi (w języku polskim i angielskim)
- Wsparcie procesów rekrutacyjnych i onboardingu
- Bezpośrednie wsparcie kadry zarządzającej
Warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę lub zlecenie (do ustalenia)
- Praca stacjonarna w biurze we Wrocławiu
- Godziny pracy: poniedziałek–piątek, 8:30–17:30 lub 9:00–18:00
- Benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
- Praca w kameralnym i międzynarodowym środowisku
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
- Umiejętność samodzielnego organizowania pracy
- Dbałość o szczegóły, terminowość, wysoka kultura osobista
- Znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel)
- Wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, zarządzanie, HR, lingwistyka)
Mile widziane:
- Znajomość języka ukraińskiego lub białoruskiego
- Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
- Prawo jazdy kat. B