Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych.
Od ponad 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.
Od ponad 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych
na rozwój osób na stanowisko:
na rozwój osób na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Gliwice/ZabrzeZakres obowiązków:
- Ścisła współpraca z kierownikami i liderami we wszystkich działach firmy;
- Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji w firmie;
- Kierowanie podległym personelem pracowników biurowych, poprzez: planowanie, organizowanie, koordynację i kontrolę pracy;
- Organizowanie sprawnej pracy biura poprzez stworzenie i wprowadzenie standardów obsługi administracyjnej oraz nadzór nad ich realizacją;
- Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz procesem archiwizacji;
- Nadzór nad prowadzeniem kasy gotówkowej oraz rozliczeniami administracyjnymi;
- Monitoring i optymalizacja kosztów administracyjnych, aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań, mających na celu osiąganie celów firmy;
- Nadzór i koordynacja nad wyjazdami służbowymi pracowników;
- Inne sprawy administracyjne, biurowe i organizacyjne;
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjny system wynagrodzeń;
- Pracę w międzynarodowym środowisku;
- Dogodną lokalizację blisko centrum miasta w okolicy parku oraz darmowy parking;
- Pracę w firmie będącej liderem rynku;
- Przyjazną atmosferę w zespole;
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, prawo);
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Mile widziana znajomość zagadnień kadrowo-płacowych oraz prawa pracy;
- Wysokie kompetencje interpersonalne oraz menedżerskie;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność delegowania zadań;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Rozwinięte umiejętności negocjacyjne;
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy
proszone są o przesłanie CV w języku polskim klikając w przycisk aplikowania.
proszone są o przesłanie CV w języku polskim klikając w przycisk aplikowania.