Droma s.c.
Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych.
Od ponad 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych
na rozwój osób na stanowisko:

Office Manager

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

 Zakres obowiązków: 

  • Ścisła współpraca z kierownikami i liderami we wszystkich działach firmy;
  • Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji w firmie;
  • Kierowanie podległym personelem pracowników biurowych, poprzez: planowanie, organizowanie, koordynację i kontrolę pracy;
  • Organizowanie sprawnej pracy biura poprzez stworzenie i wprowadzenie standardów obsługi administracyjnej oraz nadzór nad ich realizacją;
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz procesem archiwizacji;
  • Nadzór nad prowadzeniem kasy gotówkowej oraz rozliczeniami administracyjnymi;
  • Monitoring i optymalizacja kosztów administracyjnych, aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań, mających na celu osiąganie celów firmy;
  • Nadzór i koordynacja nad wyjazdami służbowymi pracowników;
  • Inne sprawy administracyjne, biurowe i organizacyjne;

 Oferujemy:

  •      Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  •      Atrakcyjny system wynagrodzeń;
  •      Pracę w międzynarodowym środowisku;
  •      Dogodną lokalizację blisko centrum miasta w okolicy parku oraz darmowy parking;
  •      Pracę w firmie będącej liderem rynku;
  •      Przyjazną atmosferę w zespole;

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, prawo);
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Mile widziana znajomość zagadnień kadrowo-płacowych oraz prawa pracy;
  • Wysokie kompetencje interpersonalne oraz menedżerskie;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność delegowania zadań;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Rozwinięte umiejętności negocjacyjne;
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy
proszone są o przesłanie CV w języku polskim klikając w przycisk aplikowania.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi