Opis stanowiska pracy
Office Coordinator
Poznan
NR REF.: 1182237
For our client – Grace – a production company in the chemical industry, we are looking for a person for the position: Office Coordinator with English. The company is based in Poznań.
Built on talent, technology, and trust, Grace is a leading global supplier of catalysts and engineered materials. The company’s two industry-leading business segments—Catalysts Technologies and Materials Technologies—provide innovative products, technologies, and services that enhance the products and processes of our customers around the world. Grace employs approximately 4,300 people in over 30 countries.
Your responsibilities as an Office Coordinator:
- Greeting visitors at the office reception, connecting them to the right office personnel,
- Managing incoming and outgoing correspondence including preparation of packages, ordering courier, and visiting the post office,
- Monitoring and ordering office and kitchen supplies,
- Ordering repair maintenance, connecting with and escorting vendors, handling issues related to invoices received from vendors,
- Filing and organizing office documentation,
- Ensuring proper document circulation and information flow within the company,
- Organizing meeting and events, booking restaurants, taxis, hotels, business trips,
- Completing databases,
- Preparing company documents, reports, presentations,
- Support in recruitment processes,
- Telephone switchboard operation,
- Communication with various office departments.
Required skills & experience:
- Having at least a secondary education,
- Knowledge of English, minimum at level B2,
- Good ability to use MS Office (MS Excel),
- Accurate, systematic, independent, proactive, communicative,
- Decision-making, organizational and analytical skills,
Preferred experience:
- Previous experience in a similar position & experience in employees recruitment.
What you will get in return:
- Chance to grow within a fast-growing organization,
- B2B contract.
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/01/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa