#

Office Coordinator

HAYS

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Office Coordinator
Katowice
NR REF.: 1185418

W związku z rozwojem naszego międzynarodowego klienta poszukuję osoby na stanowisko: Office Coordinator. 
Wymagania: 
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym/recepcyjnym, 
  • Angielski B2,
  • Silne umiejętności komunikacyjne i dbałość o szczegóły,
  • Silne umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem oraz umiejętność ustalania priorytetów,
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i zdolności analityczne,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
Obowiązki: 
  • Wsparcie administracyjne w całej organizacji
  • Działalność recepcji obejmująca dystrybucję korespondencji i przekierowywanie połączeń telefonicznych
  • Zarządzanie materiałami biurowymi 
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi wszystkich pracowników, partnerów biznesowych i gości.
  • Rejestracja faktur w systemie Coupa
  • Koordynowanie kursów językowych
  • Organizowanie i planowanie spotkań i wydarzeń
Oferta: 
  • Pierwsza umowa na 2 miesiące, 
  • Benefity: opieka medyczna, karta sportowa, dodatki do lunchu.


Jeśli jesteś zainteresowany tą rolą, kliknij „aplikuj teraz”, aby przesłać CV, lub zadzwoń do nas już teraz.



Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Prezentacja firmy

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/04/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi