Numer oferty: StPr/25/1785
1. Prowadzenie całości spraw i korespondencji związanej z robotami budowlanymi, remontowymi oraz zaistniałymi awariami. 2. Rejestrowanie usterek i awarii (w tym napraw poawaryjnych) zgłaszanych przez użytkowników budynków oraz organizowanie prac związanych ze zleceniem ich usunięcia przeprowadzanie rozeznania oferty rynkowej w tym zakresie ( w uzasadnionych przypadkach). 3. Współpraca z wykonawcami, przygotowanie terenu, na którym prowadzone będą prace. 4. Koordynowanie prac z środowiskiem medycznym. 5. Ewidencjonowanie robót budowlanych i remontowych oraz napraw bieżących. 6. Współudział w odbiorach robót remontowych, napraw bieżących i poawaryjnych. 7. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcia usterek. 8. Weryfikowanie i opisywanie faktur za roboty remontowe i inwestycyjne pod względem merytorycznym. 9. Współudział w przygotowywaniu umów na wykonanie dokumentacji budowlanej i inwestycyjnej. 10. Współudział w przygotowywaniu umów na realizację robót budowlanych i remontowych oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem ich realizacji. 11. Prowadzenie spraw związanych z koniecznymi do przeprowadzenia, na podstawie przepisów prawa, okresowymi kontrolami i przeglądami technicznymi wszystkich budynków Klinicznego Centrum nadzór nad przestrzeganiem terminów ich wykonania. 12. Udział w tworzeniu planów remontowo-inwestycyjnych i planu zamówień publicznych w zakresie inwestycji i potrzeb remontowych Klinicznego Centrum. 13. Udział w procesie wyłaniania wykonawców robót remontowych i inwestycyjnych oraz bieżący nadzór nad ich przebiegiem. 14. Współudział w wprowadzaniu wykonawcy na budowę i sporządzanie stosownego protokołu przekazania placu budowy. 15. Koordynacja prac w trakcie trwania inwestycji: projektanta, wykonawcy oraz współpraca z inspektorami nadzoru. 16. Gromadzenie i ewidencjonowanie korespondencji dotyczącej dokumentacji technicznej. 17. Udostępnianie, według ustalonych zasad, dokumentacji technicznej zainteresowanym osobom lub instytucjom. 18. Przygotowywanie danych do sprawozdawczości rocznej oraz do analiz dla potrzeb Klinicznego Centrum. 19. Praca w programie EZD Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją. 20. Przygotowywanie i współudział przy prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi lub roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do niniejszej ustawy. 21. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Klinicznego Centrum w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych obowiązków.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Reymonta 8, 45-066 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny i CV, 2. Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego, 3. Kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach i szkoleniach, 4. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych 5. Oświadczenie o nie karalności za przestępstwo popełnione umyślnie 6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do dnia 20.08.2025 r. Decyduje data: złożenia dokumentów do Klinicznego Centrum Miejsce składania dokumentów: Sekretariat Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ul. W. Reymonta 8 45-066 Opole Wymagane dokumenty należy składać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko Starszy referent/Inspektor w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru powiadamiani będą tylko kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. W Klinicznym Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii obowiązuje Regulamin zgłoszeń wewnętrznych dotyczących naruszeń prawa i podejmowania działań następczych oraz zasady ochrony osób zgłaszających sygnalistów dostępny na stronie internetowej http://sygnalista.ginekologia.opole.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.