Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/1761
Obowiązki:
Zgodnie z informacjami umieszczonymi na stronie: https://bip.um.opole.pl/nabory,-1_1-2025-_512
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznychc) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwoskarbowed) nieposzlakowana opinia e) wykształcenie wyższe, preferowane wyższe ekonomiczne, administracjaf) staż pracy (przebieg dotychczasowego zatrudnienia)g) kwalifikacje zawodoweWymagania dodatkowe:a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym b) znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych c) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego d) znajomość Statutu Miasta Opola e) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola f) znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych g) znajomość ustawy ordynacja podatkowa h) znajomość ustawy o opłacie skarbowej i) znajomość ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnegoj) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel) k) komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, sumienność, kreatywność, poczucie obowiązku i zaangażowania, systematyczność, rzetelność, uprzejmość i życzliwość, umiejętność pokonywania sytuacji kryzysowych oraz rozwiązywania problemów
Miejsce pracy: Plac Wolności 7-8, 45-015 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny;b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 ogłoszenia;c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze);e) kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/09/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa