#

OFERTA KONKURSOWA - STANOWISKO DS. INWENTARYZACJI MAJĄTKU URZĘDU MIASTA OPOLA

Urząd Miasta Opola

Opole, opolskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1699


Obowiązki:

a) Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
b) Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola.
c) Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
d) Rzetelne i terminowe przygotowanie zarządzeń związanych z przeprowadzaniem inwentaryzacji aktywów trwałych i obrotowych w Urzędzie Miasta Opola.
e) Przygotowanie wniosków o wprowadzenie zmian w Instrukcji wewnętrznej w sprawie inwentaryzacji składników majątku Urzędu Miasta Opola.
f) Przygotowanie wniosków o wprowadzenie zmian w zarządzeniu o powołanie Komisji Inwentaryzacyjnej i Komisji Likwidacyjnej.
g) Współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu inwentaryzacji budynków i budowli
oraz innych składników majątku Urzędu Miasta Opola zgodnie z ustawą o rachunkowości
oraz Instrukcją wewnętrzną w sprawie inwentaryzacji.
h) Merytoryczna kontrola inwentaryzacji budynków i budowli oraz weryfikacja wyników w aspekcie prowadzonej ewidencji księgowej, geodezyjnej i zasobu komunalnego.
i) Współudział w wycenie rzeczowych składników majątku objętych inwentaryzacją, w szczególności budynków, budowli lub innych obiektów inżynierii lądowej i wodnej.
j) Współudział przy opracowywaniu wniosków dotyczących weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych oraz przekazywaniu ustaleń co do sposobu postąpienia z w/w różnicami do księgowości w celu ujęcia skutków wykazanych różnic w danym roku obrotowym, którego inwentaryzacja dotyczy.
k) Współudział w sporządzaniu sprawozdań z przeprowadzonej inwentaryzacji aktywów trwałych i obrotowych Urzędu Miasta Opola.
l) Opracowywanie i aktualizowanie instrukcji wewnętrznych dotyczących ww. zagadnień.
m) Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie powierzonych obowiązków.
n) Aktualizowanie wywieszek w zakresie przemieszczeń środków w pomieszczeniach Urzędu Miasta Opola.
o) Umieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej miasta Opola wymaganych informacji z zakresu inwentaryzacji oraz ich bieżąca aktualizacja.
p) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8 (dostęp do windy) w pełnym
wymiarze czasu pracy, poniedziałek środa w godz. 7.30-15.30, czwartek 7.30-17.00,
piątek 7.30-14.00. Praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych oraz lekka praca fizyczna w terenie.

Szczegółowe informacje umieszczone na stronie: https://bip.um.opole.pl/nabory,-1_1-2025-_505



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • pomaturalne/policealne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbedne:a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznychc) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe d) nieposzlakowana opiniae) wykształcenie średnief) staż pracy min. 5 latg) kwalifikacje zawodoweWymagania dodatkowe:a) znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo budowlane, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym b) znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danychc) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego d) znajomość Statutu Miasta Opolae) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola


Miejsce pracy: Plac Wolności 7-8, 45-015 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny;b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 ogłoszenia;c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze);e) kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).Dokumenty aplikacyjne można składać w zamkniętej kopercie w Kancelarii Ogólnej (Biurze Podawczym) Urzędu Miasta Opola, ul. Rynek 1A, 45-015 Opole lub przesłać pocztą na wskazany adres z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwentaryzacji majątku Urzędu Miasta Opola w terminie do dnia 22 września 2025r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Logistyka, Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi