#

OFERTA KONKURSOWA - SPECJALISTA W ZESPOLE KONTROLI (ZK)

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Opole, opolskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1124


Obowiązki:

1)Przestrzeganie regulaminów, procedur i innych przepisów obowiązujących
w Funduszu.
2)Znajomość przepisów prawnych w zakresie wykonywania zadań określonych
dla zajmowanego stanowiska pracy.
3)Terminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne załatwianie interesantów, udzielanie im wyczerpujących informacji.
4)Przestrzeganie zasad porządku i dyscypliny pracy.
5) Dbałość o powierzone mienie i zapewnienie przestrzegania ochrony informacji zgodnie z obowiązującą w Funduszu polityką bezpieczeństwa informacji.
6) Dbałość o poprawne kształtowanie atmosfery pracy, służącej efektywnemu wykorzystaniu czasu pracy oraz umiejętności i doświadczenia zespołu pracowniczego.
7) Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w drodze samokształcenia, udziału
w szkoleniach oraz przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Funduszu w sprawach wynikających z obowiązków określonych w części II zakresu czynności.
8) Opracowywanie materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.
9) Opracowywanie materiałów, informacji i opinii niezbędnych do realizacji zadań Funduszu, w tym projektów uchwał organów Funduszu w sprawach, dla których zespół jest zespołem wiodącym oraz współudział w opracowywaniu materiałów z pozostałymi zespołami w sprawach, dla których one są zespołami wiodącymi.
10) Udział w opracowywaniu i aktualizacji systemu informatycznego Funduszu.
11) Opracowywanie analiz, informacji, ocen i sprawozdań wynikających z realizacji zadań na zajmowanym stanowisku, w tym redagowanie pism i tekstów z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania komputerowego.
12) Wykonywanie zadań związanych ze współdziałaniem Funduszu z Samorządem Województwa Opolskiego, Wojewodą Opolskim, Ministerstwem Klimatu
i Środowiska, Ministrem Finansów, Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej, Opolskim Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska oraz innymi jednostkami organizacyjnymi, w tym w sprawach wynikających z porozumień zawartych przez Fundusz z tymi jednostkami.
13) Udział w pracach doraźnych zespołów problemowych powołanych przez Prezesa Zarządu do zbadania, opracowania lub zaopiniowania określonego zagadnienia, którego zakres lub stopień skomplikowania wymaga współpracy różnych komórek organizacyjnych i stanowisk pracy w Funduszu.
14) Udział w opracowywaniu i aktualizacji Księgi Procedur Funduszu.
15) Współdziałanie z Audytorem Wewnętrznym w zakresie przeprowadzanych kontroli wewnętrznych oraz z innymi Zespołami Funduszu w zakresie wykonywanych zadań.
16) Sporządzanie pisemnych notatek służbowych w sprawach mogących mieć istotny wpływ na prowadzone sprawy i decyzje podejmowane przez organy statutowe Funduszu oraz przekazywanie sporządzonych notatek członkom Zarządu Funduszu.
17) Rzetelne prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentów na zajmowanym stanowisku zgodnie z obowiązującą w Funduszu instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt oraz przestrzeganie zasady pisemnego załatwiania spraw.
18) Systematyczne przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego w rocznych cyklach.
19) Poddawanie się badaniom lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

2. Obowiązki szczegółowe:

1) Sporządzanie w porozumieniu z koordynatorem Zespołu oraz we współpracy
z pozostałymi komórkami organizacyjnymi planów kontroli.
2) Prowadzenie kontroli w terenie oraz na dokumentach dla odrębnie realizowanych programów/projektów/zadań wg procedur określonych w regulaminach i innych dokumentach na podstawie których Fundusz udziela dofinansowań.
3) Prowadzenie kontroli w terenie oraz na dokumentach realizacji zadań finansowanych ze środków Funduszu w zakresie zgodności z warunkami określonymi w umowie pożyczki/dotacji.
4) Prowadzenie kontroli doraźnych.
5) Sporządzanie dokumentów zawierających ustalenia z kontroli, protokołów, projektów wystąpień i zaleceń pokontrolnych, wniosków uwag i propozycji wynikających
z przeprowadzonych kontroli.
6) Sporządzanie informacji i sprawozdań z przeprowadzonych kontroli na potrzeby Funduszu i uprawnionych instytucji zewnętrznych.
7) Sporządzanie wzorów projektów procedur, regulaminów i zarządzeń w zakresie zadań wykonywanych przez Zespół.
8) Przygotowywanie projektów pism, umów i porozumień w zakresie zadań wykonywanych przez Zespół Kontroli.
9) Sporządzanie we współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi informacji
i sprawozdań z działalności Funduszu.
10) Kompleksowa ocena, we współpracy z zespołem wiodącym odwołań/skarg Beneficjenta od decyzji negatywnej, odmawiającej udzielenia wnioskowanego dofinansowania wraz z wnioskiem do Zarządu o zakwalifikowanie przedsięwzięć do finansowania lub odmowy zakwalifikowania przedsięwzięcia do finansowania oraz sporządzanie Uchwał Zarządu o udzieleniu lub odmowie udzielenia dofinansowania.
11) Prowadzenie rejestru skarg, odwołań i kontroli zewnętrznych oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
12) Współpraca z gminami, które podpisały porozumienie o współpracy w zakresie wspólne realizacji programów w tym udział w rozliczaniu punktów informacyjnych prowadzonych przez gminy.
13) Pełnienie obowiązków zastępcy inspektora ochrony danych osobowych.

14) Przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentacji wytworzonej przez Zespół według ustalonego terminarza na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego.
15) Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika i Członków Zarządu niewymienionych w niniejszym zestawieniu , a wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub regulacji wewnętrznych obowiązujących w Funduszu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), budowlane

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne: ogółem min. 5 lata pracy, obywatelstwo polskie, - prawo jazdy kat. B;Umiejętności: dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie programów Word i Excel potwierdzona zaświadczeniem, certyfikatem lub oświadczeniem; -niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;Uprawnienia i upoważnienia:1. W zakresie praw pracowniczych korzysta Pan/i z uprawnień wynikających z przepisów Kodeksu Pracy i innych przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych obowiązujących w Funduszu.2. Na podstawie przepisów wewnętrznych obowiązujących w Funduszu korzysta Pan/i z następujących uprawnień wynikających z:1) dostępu do oprogramowania System zarządzania PROLAN_iASF";2) dostępu do elektronicznych źródeł danych służących do wykonywania czynności określonych w cz. II zakresu czynności tj. Obowiązki szczegółowe;3) samodzielnego i bezpośredniego kontaktowania się z wnioskodawcami i beneficjentami w zakresie prowadzonych spraw, obejmującego m.in. informowanie o błędach lubniekompletności złożonego wniosku oraz złożonych dokumentów, poprawianie błędów pisarskich i rachunkowych, przypomnienie o upływającym terminie oraz innych sprawach niezastrzeżonych do kompetencji prezesa Zarządu lub jego zastępcy;4) potwierdzenia/uwierzytelniania kopii dokumentu z oryginałem podpisywanie za zgodność z oryginałem;5) pełnienia zastępstw w czasie nieobecności zgodnie z obowiązującą w Funduszu tabelą zastępstw.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe w instytucjach związanych z realizacją inwestycji budowlanych lub ochroną środowiska;- podstawowa wiedza w zakresie ochrony środowiska, w tym ustawy Prawo ochrony środowiska, w zakresie funkcjonowania wojewódzkich funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej; - znajomość zagadnień i przepisów dotyczących pomocy publicznej prawa budowlanego, zamówień publicznych i innych pokrewnych;- doświadczenie przy ocenie, rozliczaniu i/lub kontroli zadań realizowanych przy udziale środków publicznych;- punktualność, sumienność, wysoka kultura osobista;- samodzielność i dobra organizacja pracy.


Miejsce pracy: Krakowska 18, 45-018 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Termin składania ofert upływa dnia: 27.06.2025 r.CV,list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania lub dostępny w sekretariacie Funduszu);-kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;-kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu (wydane nie później niż 30 dni przed datą złożenia dokumentów aplikacyjnych) oraz kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanym doświadczeniu zawodowym, kwalifikacjach i umiejętnościach;- potwierdzenie znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office (zaświadczenie, certyfikat lub oświadczenie);- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B;-oświadczenie kandydata, stwierdzające, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie (wzór do pobrania);- oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celówrekrutacji (wzór do pobrania);- klauzula informacyjna RODO (wzór do pobrania- dokumenty niekompletne lub wadliwie wypełnione nie podlegają uzupełnieniu lub poprawieniu;- lista kandydatów, których oferty spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie niezwłocznie po upływie terminu składania dokumentów, zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Funduszu. Tylko w stosunku do tych kandydatów będą podjęte dalsze działania;- dokumenty wszystkich kandydatów nie podlegają zwrotowi, zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującym w Funduszu rzeczowym wykazem akt.Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów w Biurze Obsługi Klienta Funduszu w formie papierowej od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 1500 lub przesłanie pocztą na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu, ul. Krakowska 53, 45-018 Opole (decyduje data wpływu do Biura Obsługi Klienta). Przyjmuje się oferty złożone w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją Aplikacja na stanowisko: Specjalisty w Zespole Kontroli (ZK) Nabór IV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi