#

OFERTA KONKURSOWA - PRACOWNIK DS.KADR I PŁAC

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OPOLU

Opole, opolskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1073


Obowiązki:

1. kompletowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników jednostki zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
2. sporządzanie bieżącej dokumentacji kadrowej,
3. prowadzenie dokumentacji z zakresu czasu pracy,
4. realizacja ustawy o pracownikach samorządowych oraz rozporządzenia o wynagrodzeniach, w szczególności w zakresie prowadzenia naborów na wolne stanowiska pracy, oceny okresowej pracowników, służby przygotowawczej pracowników, a także nagród jubileuszowych,
5. nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy w jednostce,
6. obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
7. sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań, w tym sprawozdań GUS,
8. prowadzenie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lub rentę,
9. współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi pracownikami a w szczególności z z głównym księgowym, specjalistą ds. BHP i IOD, a także urzędami, instytucjami i in. Podmiotami zewnętrznymi. 10. naliczanie wynagrodzeń pracowników i innych wypłat m.in. Nagród Jubileuszowych, odpraw, nagród, ekwiwalentów oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych, 11. przygotowywanie zestawień, raportów, sprawozdań i rozliczeń z zakresu zatrudnienia i wynagrodzeń, 12. wystawianie druków Rp-7, zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, 13. sporządzanie dokumentacji związanej z rozliczaniem pracowników z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym, PPK 14. Kontrola planu wydatków w obszarze płac. 15. monitoring zmian w przepisach PDOF, ZUS oraz Kodeksu pracy.
16. Inne zadania w obszarze księgowości księgowanie list płac, delegacji itp.praca w godz.7:30-15:30



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • kurs-specjalista ds kadr z element. płac

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • I. Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie,2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. nieposzlakowana opinia,5. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,6. wykształcenie co najmniej średnie lub wykształcenie wyższe o profilach umożliwiających wykonywanie zadań na w/w stanowisku.7. staż pracy na stanowiskach związanych ze sprawami kadrowymi i płacowymi w tym w szczególności w jednostce administracji publicznej przynajmniej 1 rokII. Wymagania dodatkowe:1. Dobra znajomość przepisów prawa w szczególności: kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia o wynagradzaniu pracowników samorządowych, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, ustawy o pomocy społecznej w zakresie zatrudnienia pracowników, ustawy o pieczy zastępczej i systemie asysty rodzinnej w zakresie zatrudnienia pracowników, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, pozostałych przepisów z zakresu prawa pracy, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)2. umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office).3. Preferowana znajomość programu kadrowo-płacowego Progman oraz programu Płatnik.4. umiejętność interpretacji przepisów prawa;5. umiejętność analitycznego myślenia;6. umiejętność pracy w zespole,7. wysoka kultura osobista;8. komunikatywność, obowiązkowość, samodzielność, rzetelność.Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie,2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. nieposzlakowana opinia,5. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,6. wykształcenie co najmniej średnie lub wykształcenie wyższe o profilach umożliwiających wykonywanie zadań na w/w stanowisku.7. staż pracy na stanowiskach związanych ze sprawami kadrowymi i płacowymi w tym w szczególności w jednostce administracji publicznej przynajmniej 1 rokII. Wymagania dodatkowe:1. Dobra znajomość przepisów prawa w szczególności: kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia o wynagradzaniu pracowników samorządowych, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, ustawy o pomocy społecznej w zakresie zatrudnienia pracowników, ustawy o pieczy zastępczej i systemie asysty rodzinnej w zakresie zatrudnienia pracowników, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, pozostałych przepisów z zakresu prawa pracy, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)2. umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office).3. Preferowana znajomość programu kadrowo-płacowego Progman oraz programu Płatnik.4. umiejętność interpretacji przepisów prawa;5. umiejętność analitycznego myślenia;6. umiejętność pracy w zespole,7. wysoka kultura osobista;8. komunikatywność, obowiązkowość, samodzielność, rzetelność[Umiejętność 2] : administracja biurowa i kadry*[Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Miejsce pracy: Książąt Opolskich 27, 45-005 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny,2. CV3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania ze strony internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu),4. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,5. dokumenty poświadczające posiadanie doświadczenia zawodowego świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,6. ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 3),8. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w pkt VI niniejszego ogłoszenia (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 3),9. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 3).Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją zatrudnienie na stanowisko urzędnicze ds. kadr i płac w sekretariacie w siedzibie PCPR w Opolu lub przesłać listem na adres Centrum: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27, w terminie do dnia 23 czerwca 2025. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w formie pisemnej o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu. Nie przyjmuje się dokumentów przesłanych drogą elektroniczną.Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/06/2025
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi