Numer oferty: StPr/25/1073
1. kompletowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników jednostki zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
2. sporządzanie bieżącej dokumentacji kadrowej,
3. prowadzenie dokumentacji z zakresu czasu pracy,
4. realizacja ustawy o pracownikach samorządowych oraz rozporządzenia o wynagrodzeniach, w szczególności w zakresie prowadzenia naborów na wolne stanowiska pracy, oceny okresowej pracowników, służby przygotowawczej pracowników, a także nagród jubileuszowych,
5. nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy w jednostce,
6. obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
7. sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań, w tym sprawozdań GUS,
8. prowadzenie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lub rentę,
9. współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi pracownikami a w szczególności z z głównym księgowym, specjalistą ds. BHP i IOD, a także urzędami, instytucjami i in. Podmiotami zewnętrznymi. 10. naliczanie wynagrodzeń pracowników i innych wypłat m.in. Nagród Jubileuszowych, odpraw, nagród, ekwiwalentów oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych, 11. przygotowywanie zestawień, raportów, sprawozdań i rozliczeń z zakresu zatrudnienia i wynagrodzeń, 12. wystawianie druków Rp-7, zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, 13. sporządzanie dokumentacji związanej z rozliczaniem pracowników z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym, PPK 14. Kontrola planu wydatków w obszarze płac. 15. monitoring zmian w przepisach PDOF, ZUS oraz Kodeksu pracy.
16. Inne zadania w obszarze księgowości księgowanie list płac, delegacji itp.praca w godz.7:30-15:30
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Książąt Opolskich 27, 45-005 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny,2. CV3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania ze strony internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu),4. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,5. dokumenty poświadczające posiadanie doświadczenia zawodowego świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,6. ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 3),8. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w pkt VI niniejszego ogłoszenia (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 3),9. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 3).Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją zatrudnienie na stanowisko urzędnicze ds. kadr i płac w sekretariacie w siedzibie PCPR w Opolu lub przesłać listem na adres Centrum: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27, w terminie do dnia 23 czerwca 2025. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w formie pisemnej o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu. Nie przyjmuje się dokumentów przesłanych drogą elektroniczną.Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.