#

OFERTA KONKURSOWA - DYREKTOR GABINETU MARSZAŁKA

Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

Opole, opolskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1668


Obowiązki:

Kierowanie pracą Gabinetu Marszałka, nadzór nad sprawnym i zgodnym z prawem wykonywaniem jego zadań, planowanie i organizowanie pracy departamentu. Doświadczenie w obszarach związanych z redagowaniem, tworzeniem, przygotowywaniem materiałów prasowych,
- znajomość zagadnień z zakresu public relations oraz współpracy z mediami,
- prawo jazdy kat. B.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 3] : staż pracy ogółem: 5 lat, w tym możliw. wykonyw. przez co najmniej 3 lata działalności gospod. o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku[Umiejętność 2] : wykształcenie wyższe o profilu: nauki humanistyczne; nauki społeczne - w tym prawo, administracja i zarządzanie,[Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera, Microsoft Office[Inne] : - obsługa komputera w zakresie edytorów tekstu,- znajom. regulacji prawnych związ. z funkcjonow. samorządu wojew. oraz prawa prasowego,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawom. wyrokiem sądu za umyślne przestęp.ścigane z oskarżenia publ.lub umyślne przestępstwo skarbowe,- cieszenie się nieposzlakowaną opinią,- obywatelstwo polskie


Miejsce pracy: Ostrówek 5, 45-088 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: 1.życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,2.list motywacyjny,3.kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego, wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie bip.opolskie.pl lub możliwego do pobrania w Departamencie Organizacyjno-Administracyjnym w Referacie Rozwoju Personalnego Urzędu,4.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),5.kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w szczególności: świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie bądź w przypadku wykonywania działalności gospodarczej - wpis do ewidencji działalności gospodarczej oraz zaświadczenie z ZUS o okresie prowadzenia działalności i odprowadzanych z tego tytułu składkach, a także dokumentów o posiadanym doświadczeniu zawodowym (np. opinie i referencje),6.kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,7.oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,8.oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe bądź zaświadczenie o niekaralności w tym zakresie z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione jednak nie wcześniej niż w okresie 3 miesięcy przed datą ukazania się ogłoszenia o naborze,9.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10.oświadczenie kandydata na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podawanych dobrowolnie, tj. innych niż wynika to m. in. z: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz innych przepisów szczególnych (dotyczy osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie ww. danych),11.kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).Informacje związane z przedmiotowym naborem, w tym także o ewentualnych etapach rekrutacji będą umieszczane w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej bip.opolskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń, znajdującej się w Departamencie Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu w Opolu przy ul. Piastowskiej 12 na I piętrze. W związku z powyższym aplikacje kandydatów powinny zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na publikowanie na stronie BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu - mojego nazwiska oraz pierwszej litery imienia dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. W przypadku braku ww. zgody, kandydaci będą informowani o ewentualnych etapach rekrutacji w odmienny sposób.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w punkcie Kancelarii Ogólnej Urzędu w Opolu przy ul. Ostrówek 5 lub za pośrednictwem systemów teleinformatycznych na adres: kancelaria@opolskie.pl bądź pocztą na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Departament Organizacyjno-Administracyjny, 45-088 Opole, ul. Ostrówek 5, z dopiskiem: Nabór na stanowisko Dyrektora Gabinetu Marszałka.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.opolskie.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi