Numer oferty: StPr/25/9366
Współpraca przy tworzeniu i nowelizacji regulacji dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji; kontakt z Archiwum Państwowym; współpraca przy przygotowywaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących przechowywania i brakowania dokumentacji; przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych; czuwanie nad prawidłowością przygotowania dokumentacji przekazywanej do składnicy akt; porządkowanie akt, materiałów archiwalnych, dokumentacji niearchiwalnej; doradzanie w zakresie postępowania z dokumentacją; dostosowywanie warunków przechowywania dokumentów do wymaganych standardów i obowiązujących przepisów; ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w składnicy akt; brakowanie dokumentacji niearchiwalnej; przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego; zarządzanie powierzchnią użytkową oraz warunkami panującymi w pomieszczeniach składnicy/archiwum; sporządzanie sprawozdań dotyczących zarządzania dokumentacją; koordynacja czynności kancelaryjnych; bieżące śledzenie zmian przepisów prawa dot. działalności na ww. stanowisku pracy; samokształcenie z zagadnień dot. archiwistyki; dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy; bezwzględne przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż.; inne zadania wskazane przez kierownika działu.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku: praca biurowa; praca przy monitorze ekranowym, przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
Praca w godzinach od 07:00 do 15:00.
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: - List motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,- kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),- kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,- oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem.Termin składania aplikacji od dnia 10.12.2025 r. do dnia 22.12.2025 r. (liczy się data wpływu do GZDiZ).Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Od starszego referenta do specjalisty ds. archiwizacji, w biurze obsługi klienta GZDiZ budynek A przy ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk lub listownie na adres Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (www.bip.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (www.gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.