Numer oferty: StPr/25/1328
1) Kontrolowanie terminowości udzielania odpowiedzi na zapytania mieszkańców,
wnioski, zapytania, interpelacje radnych i przewodniczących jednostek
pomocniczych.
2) Sporządzanie wykazu pytań z zebrań wiejskich, sesji, spotkań z mieszkańcami,
przekazywanie kierownikowi do zadekretowania, następnie przekazywanie do
pracowników merytorycznych oraz pilnowanie udzielenia odpowiedzi
w niniejszym zakresie.
3) Sporządzanie pism oraz odpowiedzi zleconych przez Kierownika Referatu.
4) Przyjmowanie od klientów zgłoszeń telefonicznych, mailowych, rejestrowanie
ich, przekazywanie właściwym pracownikom oraz tworzenie zestawień dla
kierownika w zakresie braku odpowiedzi.
5) Udzielanie Klientom informacji o sposobie załatwienia sprawy.
6) Przyjmowanie pism (wyłącznie z zakresu działalności referatu) składanych
przez klientów oraz ich przekazywanie do Biura Obsługi Klienta.
7) Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych.
8) Wydawanie druków oraz formularzy urzędowych z zakresu działania referatu,
sprawdzanie ich kompletności i prawidłowości oraz przekazywanie do Biura
Obsługi Klienta celem zarejestrowania.
9) Przekazywanie zakopertowanych przesyłek do Biura Obsługi Klienta celem ich
wysłania do adresatów.
10)Rozdysponowywanie pracownikom oraz w systemie pism zadekretowanych
przez osoby upoważnione.
11)Tworzenie analiz, list zbiorczych w zakresie działania referatu i przekazywanie
Kierownikowi referatu.
12)Wsparcie referatu w zakresie archiwizacji dokumentów, przepisywania
środków trwałych, w czynnościach archiwizacyjnych.
13)Prowadzenie listy wyjść służbowych pracowników referatu (w tym wyjazdów
w teren), pilnowanie podpisów oraz przekazywanie na początku roku całej listy
do kadr.
14)Po uruchomieniu centralnego rejestru umów prowadzonego przez Ministra
Finansów zamieszczania w nim danych związanych z zawartymi umowami
będącymi w zakresie referatu.
15)Przekazywanie do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej informacji
wynikających z ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług
i sieci telekomunikacyjnych.
16)Sporządzanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski
radnych Rady Miejskiej w Żukowie, sołtysów, wnioski Komisji Rady Miejskiej
w Żukowie oraz organów wykonawczych jednostek pomocniczych.
17)Realizowanie zadań w zakresie dostępu do informacji publicznej, zarządzeń
Burmistrza w ramach właściwości stanowiska pracy, w tym sporządzanie
projektów odpowiedzi na wnioski wpływające na stanowisko pracy.
18)Odbieranie pism otrzymanych drogą elektroniczną, w tym e-mail i udzielanie
odpowiedzi na nie.
19)Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie realizowanych spraw.
20)Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz przekazywanie ich do
archiwum.
21)Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa określonych
w ustawach, w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Żukowie,
Regulaminie Pracy oraz wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych
zleconych przez, Koordynatora Referatu, Kierownika Referatu, Zastępcę
Burmistrza Gminy oraz Burmistrza Gminy Żukowo.
Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89527,or2110532025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-podinspektora-do-inspektora-w-referacie-komunalny.html
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: GDAŃSKA 48, 83-330 Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane, mile widziane osoby z niepełnosprawnościami prosimyo składanie dokumentów aplikacyjnych w zamkniętych kopertach z dopiskiem:"Dotyczy naboru na stanowisko: OR.2110.53.2025 od podinspektora doinspektora w Referacie Komunalnym i Infrastruktury Drogowej Kancelaria Referatu."1) w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Żukowie, Żukowo ul. Gdańska 52,parter,2) za pośrednictwem operatora pocztowego / przewoźnika przesyłki na adresUrzędu Gminy w Żukowie (83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52),3) drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej(ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanympodpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 14 grudnia 2025 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będąrozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89527,or2110532025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-podinspektora-do-inspektora-w-referacie-komunalny.html
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.