Numer oferty: StPr/25/1327
1) Prowadzenie spraw dotyczących organizacji i funkcjonowania regularnego
przewozu osób w publicznym transporcie zbiorowym realizowanego na
terytorium gminy.
2) Przygotowywanie uchwał w sprawie funkcjonowania transportu zbiorowego.
3) Prowadzenie spraw w zakresie planowania i zarządzania transportem
zbiorowym.
4) Prowadzenie spraw dotyczących koordynacji rozkładów jazdy. Nadzorowanie
prac związanych z aktualizacją rozkładów jazdy na stronie urzędu, na
przystankach autobusowych.
5) Prowadzenie spraw dotyczących finansowania regularnego przewozu osób
w publicznym transporcie zbiorowym.
6) Rozliczanie świadczonych usług w zakresie ich prawidłowości z zawartymi
umowami.
7) Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem transportu zbiorowego.
8) Przygotowywanie zarządzeń w zakresie transportu publicznego.
9) Prowadzenie spraw związanych z komunikacją zastępczą wprowadzoną na
terenie Gminy Żukowo.
10)Koordynowanie działań związanych z transportem kolejowym, współpraca
z PKP, Urzędem Marszałkowskim, podejmowanie interwencji w przypadku
zgłoszeń.
11)Szybkie reagowanie na działania kryzysowe oraz zmiany, informowanie
odpowiedniej komórki w zakresie przekazania informacji mieszkańcom.
12)Prowadzenie bazy gison w zakresie transportu.
13)Podejmowanie działań celem skoordynowania transportu gminnego z innym
transportem działającym na terenie Gminy Żukowo.
14) Współpraca z dyrektorami jednostek oświatowych, referatem oświaty
i zdrowia, w zakresie transportu dzieci i młodzieży, a także zwolnień uczniów
z opłaty za przewóz.
15)Współpraca z referatem inwestycji w zakresie stacji mevo.
16)Współpraca z ZTM, ZKM w zakresie kwoty biletów oraz informowanie
odpowiednie komórki o konieczności powiadamiania mieszkańców.
17)Bieżące informowanie mieszkańców o każdej zmianie i rozwiązaniach
związanych z transportem publicznym.
18)Po uruchomieniu centralnego rejestru umów prowadzonego przez Ministra
Finansów zamieszczania w nim danych związanych z zawartymi umowami
będącymi w zakresie referatu.
19)Przekazywanie do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej informacji
wynikających z ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług
i sieci telekomunikacyjnych.
20)Sporządzanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski
radnych Rady Miejskiej w Żukowie, sołtysów, wnioski Komisji Rady Miejskiej
w Żukowie oraz organów wykonawczych jednostek pomocniczych.
21)Realizowanie zadań w zakresie dostępu do informacji publicznej, zarządzeń
Burmistrza w ramach właściwości stanowiska pracy, w tym sporządzanie
projektów odpowiedzi na wnioski wpływające na stanowisko pracy.
22)Odbieranie pism otrzymanych drogą elektroniczną, w tym e-mail i udzielanie
odpowiedzi na nie.
23)Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie realizowanych spraw.
24)Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz przekazywanie ich do
archiwum.
25)Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa określonych
w ustawach, w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Żukowie,
Regulaminie Pracy oraz wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych
zleconych przez, Koordynatora Referatu, Kierownika Referatu, Zastępcę
Burmistrza Gminy oraz Burmistrza Gminy Żukowo.
Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89526,or2110522025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-podinspektora-do-inspektora-w-referacie-komunalny.html
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: GDAŃSKA 48, 83-330 Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane, mile widziane osoby z niepełnosprawnościami prosimyo składanie dokumentów aplikacyjnych w zamkniętych kopertach z dopiskiem:"Dotyczy naboru na stanowisko: OR.2110.52.2025 od podinspektora doinspektora w Referacie Komunalnym i Infrastruktury Drogowej zespółzarządzania infrastrukturą drogową"1) w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Żukowie, Żukowo ul. Gdańska 52,parter,2) za pośrednictwem operatora pocztowego / przewoźnika przesyłki na adresUrzędu Gminy w Żukowie (83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52),3) drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej(ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanympodpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 14 grudnia 2025 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będąrozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu). Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89526,or2110522025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-podinspektora-do-inspektora-w-referacie-komunalny.html
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.