SWWB Kancelaria Prawna s.c. we Wrocławiu poszukuje osoby do obsługi sekretariatu.
Główne zadania na stanowisku:
- bieżąca obsługa biura
- obsługa telefoniczna i mailowa
- odbiór i wysyłanie poczty oraz rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej
- obsługa spotkań z klientami
- wsparcie biurowe pracowników
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu
- prowadzenie kalendarzy i grafików spotkań
- koordynowanie przepływu dokumentów i prowadzenie elektronicznej bazy dokumentów
- dbanie o estetykę biura
- odpowiedzialność i skrupulatność,
- chęć do nauki i łatwość w przyswajaniu wiedzy
- dobra prezencja i wysoka kultura osobista
- umiejętność organizacji pracy swojej i innych osób
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- samodzielność i zaangażowanie
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność obsługi komputera
- wykształcenie średnie lub wyższe (również osoby w trakcie studiów zaocznych lub wieczorowych)
SWWB Kancelaria Prawna s.c. to renomowana kancelaria z siedzibą we Wrocł... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.