Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży produkcyjnej poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem Niemieckim.
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- obsługa wieloletniego klienta niemieckojęzycznego za pośrednictwem: maili (80%) oraz telefonu (20%),
- przetwarzanie zamówień i transakcji oraz wyjaśnianie niezrozumiałych kwestii dla klienta,
- koordynowanie wysyłek towaru, w tym konsultowanie opcji transportowych,
- rozpatrywanie reklamacji,
- przygotowanie zestawień i raportów na potrzeby własne lub klienta,
-prowadzenie dokumentacji,
- aktualizowanie cenników produktów.
Nasze oczekiwania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętność pracy w programie Excel (na gotowych szablonach),
- dokładność i skrupulatność,
- zaangażowanie, rzetelność, elastyczność,
- umiejętność przewidywania i zapobiegania problemom oraz myślenia analitycznego,
- proaktywność w rozwiązywaniu problemów,
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu umowy o prace, w modelu pracy stacjonarnej. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy oraz benefity na platformie Motivizer. Siedziba klienta znajduję się w Jasinie, pod Poznaniem.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.