Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Nasz klient to innowacyjny Software House z siedzibą w Berlinie, tworzący produkt umożliwiający tworzenie aplikacji mobilnych dla przedsiębiorców. Aktualnie poszukujemy dla niego osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim.
Miejsce pracy : Łódź ( minimum 1 dzień w biurze w tygodniu), reszta dni zdalnie
Główne obowiązki na tym stanowisku :
Obsługa połączeń przychodzących, wiadomości e-mail i czatów od klientów jak i zespołu współpracowników w ramach zapewnienia procesu obsługi klienta,
Efektywne współpracowanie przy rozwiązywaniu problemów klientów,
Wspieranie klientów w procesie publikowania aplikacji w AppStore i Google Play,
Proaktywna komunikacja w procesie publikacji aplikacji.
Wymagania wobec kandydatów :
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie ( B2/C1)
wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
umiejętność współpracy, pozytywne nastawienie
Mile widziane :
doświadczenie w obsłudze klienta
Benefity :
dowolna forma współpracy, możliwość pracy zdalnej
prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
swobodna, niekorporacyjna atmosfera,
komfortowe biuro a w nim dobra kawa, wszelkiego rodzaju zdrowe przekąski: orzechy, owoce i warzywa.
codzienne używanie języka obcego i nowych rozwiązań technologicznych w ramach współpracy z globalnymi klientami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?