Obsługa klienta z językiem niemieckim 100% zdalnie
PolskaObsługa klienta z językiem niemieckim 100% zdalnie
Polska
NR REF.: 1158935
Kontakt z klientem trzeba lubić, czy jesteś jedną z tych osób, która się go nie boi? Jeśli tak to zapraszam Cię na pokład świetnego zespołu amerykańskiej platformy cyfrowej, która da Ci możliwość nie tylko pracować z klientem, ale też szlifować umiejętności językowe i to jeszcze w domu!
Dołącz do nas jako Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego już dziś
Kogo szukamy:
- osoby otwartej, komunikatywnej, energicznej
- osoby, która już miała styczność w pracy z klientem, również z tym trudnym
- osoby, która zna bardzo dobrze język niemiecki min. B2 – must have
- osoby, która zna dobrze język angielski min. B2 – must have
Twoje obowiązki:
- obsługa klienta, wsparcie i rozwiązywanie jego wątpliwości, odpowiadanie na pytania za pomocą czatu, maila oraz telefonu w dziale reklamacji
- rozwiązywanie problemów w oparciu o procedury zgodne z polityką firmy
Co damy Ci w zamian:
- w 100% pracę zdalną
- umowę o pracę
- wysokie wynagrodzenie+ dodatek home office 100 zł brutto
- bonus miesięczny do 500 zł brutto
- trzytygodniowe szkolenie wprowadzające
- sprzęt do pracy
- pakiet benefitów pozafinansowych w tym: wydarzenia zespołowe, dostęp do platformy szkoleniowej, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie itp.
Brzmi interesująco? Wyślij swoje cv najlepiej w wersji angielskiej już dziś
b>
Polska
NR REF.: 1158935
Kontakt z klientem trzeba lubić, czy jesteś jedną z tych osób, która się go nie boi? Jeśli tak to zapraszam Cię na pokład świetnego zespołu amerykańskiej platformy cyfrowej, która da Ci możliwość nie tylko pracować z klientem, ale też szlifować umiejętności językowe i to jeszcze w domu!
Dołącz do nas jako Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego już dziś
Kogo szukamy:
- osoby otwartej, komunikatywnej, energicznej
- osoby, która już miała styczność w pracy z klientem, również z tym trudnym
- osoby, która zna bardzo dobrze język niemiecki min. B2 – must have
- osoby, która zna dobrze język angielski min. B2 – must have
Twoje obowiązki:
- obsługa klienta, wsparcie i rozwiązywanie jego wątpliwości, odpowiadanie na pytania za pomocą czatu, maila oraz telefonu w dziale reklamacji
- rozwiązywanie problemów w oparciu o procedury zgodne z polityką firmy
Co damy Ci w zamian:
- w 100% pracę zdalną
- umowę o pracę
- wysokie wynagrodzenie+ dodatek home office 100 zł brutto
- bonus miesięczny do 500 zł brutto
- trzytygodniowe szkolenie wprowadzające
- sprzęt do pracy
- pakiet benefitów pozafinansowych w tym: wydarzenia zespołowe, dostęp do platformy szkoleniowej, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie itp.
Brzmi interesująco? Wyślij swoje cv najlepiej w wersji angielskiej już dziś
b>
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.