Do głównych zadań należeć będzie:
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym,
- przedłużanie umów z klientami posiadającymi daną usługę,
- realizacja celów sprzedażowych,
- budowa długotrwałych relacji z klientami oraz pozytywnego wizerunku firmy.
Zapewniamy:
- pakiet szkoleń oraz wsparcie Koordynatorów,
- stabilne zatrudnienie,
- atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone wysokimi premiami,
- możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia,
- elastyczne godziny pracy (w przedziale między 8:00 a 17:00).
- pracę w komfortowych warunkach - w centrum Krosna,
- liczne eventy, w których każdy zainteresowany ma możliwość wzięcia udziału.
Wystarczy, że cechujesz się:
- komunikatywnością,
- zaangażowaniem w powierzone obowiązki,
- dyspozycyjnością od poniedziałku do piątku (min. 7 godzin dziennie),
- znajomością obsługi komputera.
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Pracujemy dla firmy nazwa.pl - największej polskiej firmy hostingowej i ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.