Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/01/2019.

Obsługa klienta niemieckojęzycznego

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Obsługa klienta niemieckojęzycznego
Poznań
NR REF.: 1110696

Wzmacniamy nasz Dział Obsługi Klienta, poszukujemy studentów zaocznych / absolwentów mówiących po angielsku i niemieckudo wsparcia naszych klientów!

Zadania na stanowisku:
  • pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów przy korzystaniu z naszych usług, wsparcie przy ewentualnych reklamacjach
  • udzielanie klientom informacji na temat firmy i produktów (przychodzące wiadomości, telefony)
  • dbanie o relację i sprawną komunikację pomiędzy naszymi klientami a firmą
  • utrzymanie dobrego wizerunku naszej firmy, jako udzielającej profesjonalnej i satysfakcjonującej pomocy

Poszukujemy do naszego zespołu osób:
  • świetnie mówiących po niemiecku i dobrze po angielsku
  • komunikatywnych, pozytywnie nastawionych do klienta
  • o wysokiej kulturze osobistej i chęci udzielania profesjonalnego wsparcia
  • chcących rozpocząć karierę w międzynarodowej firmie i wysokich standardach pracy
  • dobrze znających pakiet MS Office

Oferujemy:
  • dobre zarobki, umowę i pakiet benefitów
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach naszej firmy
  • szereg szkoleń
  • dobrą atmosferę w zespole :)

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry