Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/11/2018.

Obsługa klienta biznesowego po niemiecku

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Obsługa klienta biznesowego po niemiecku
Poznań
NR REF.: 1110682

Poszukiwany! Poszukiwana!
kandydat/ka na stanowisko związane z obsługą klientów niemieckojęzycznychw Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu.

Obowiązki:
  • wsparcie telefoniczne (odbieranie, nie wydzwanianie) lub mailowe klientów
  • współpraca z innymi działami naszego biura
  • raportowanie zamówień klientów

Szukamy osób:
  • komunikatywnych i o wysokiej kulturze osobistej
  • bardzo dobrze mówiących po angielsku i niemiecku

Oferujemy:
  • dobrą atmosferę w międzynarodowym środowisku
  • umowa i benefity
  • możliwość rozwoju w strukturze firmy
  • możliwość korzystania z szerokiej gamy szkoleń

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry