Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Obsługa infolinii przychodzącej
Miejsce pracy: PoznańNa stanowisku będziesz:
- weryfikować telefonicznie dane klientów;
- odpowiadać na pytania klientów w zakresie warunków wykupionej przez nich usługi ubezpieczenia;
- wprowadzać dane do systemu;
- kierować zgłoszenie odpowiednio dalej do realizacji wewnętrznej.
Oczekujemy od Ciebie:
- wysokiej kultury osobistej;
- cierpliwości i odporności na stres;
- pozytywnego nastawienia;
- poprawnej wymowy;
- j. angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- doświadczenia w obsłudze klienta bądź sprzedaży (osoby bez doświadczenia, również mile widziani).
W zamian oferujemy:
- elastyczne godziny pracy;
- grafik tworzony z miesiąca na miesiąc;
- pracę w nowoczesnej firmie w centrum Poznania;
- umowę zlecenia z możliwością bezpośredniego przejęcia przez Klienta na umowę o pracę.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie aplikacji bądź kontakt telefoniczny pod numerem: 607 393 455.
Numer referencyjny: OIP/07/2017/PZN
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.