Numer oferty: StPr/25/1394
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie w szczególności:
1) prowadzenie prac bibliograficznych i dokumentacyjnych,
2) tworzenie i udostępnianie warsztatu informacyjnego,
3) realizacja usług informacyjnych w Informatorium i Czytelni:
• udzielanie informacji bibliotecznych, katalogowych, bibliograficznych i rzeczowych
na miejscu, telefonicznie, za pomocą komunikatorów i drogą elektroniczną w oparciu o: własne katalogi i bazy bibliograficzne, katalogi bibliotek polskich i światowych, dostępne w sieci Internet, bazy danych bibliograficzne i faktograficzne, dostępne w sieci Internet, księgozbiór podręczny,
• pomoc w poszukiwaniu piśmiennictwa na dany temat,
4) prowadzenie lekcji bibliotecznych, szkoleń, warsztatów,
5) promocja Biblioteki w środowisku.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,2) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 5),3) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanegostanowiska (załącznik nr 6),4) oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),5) kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy,6) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,7) kserokopia ostatnio nadanego stopnia awansu zawodowego w przypadku posiadania,8) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z prawpublicznych (załącznik nr 2),9) oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karnew sprawie o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowaniedyscyplinarne (załącznik nr 2),10) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwolub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 2),11) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 3 ustawy Karta Nauczyciela, w okresie 3 lat przed nawiązaniem stosunku pracy, albo karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 4 (załącznik nr 2), 12) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(załącznik nr 3),13) informacja na temat danych osobowych w procesie rekrutacji (załącznik nr 4).Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert zatrudnienia w sekretariacie BibliotekiPedagogicznej w Toruniu (pokój nr 22 II piętro) w godzinach 10.00 - 15.00lub przesłanie pocztą na adres:Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu, ul. gen. J.H.Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruńz dopiskiem: oferta pracy - nauczyciel bibliotekarzw terminie do dnia 17 września 2025 r.Inne informacje:1. Kandydaci spełniający wymagania formalne, zakwalifikowani do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie).2. Wynagrodzenie uzależnione będzie od stopnia awansu zawodowego oraz posiadanego stażu pracy.3. Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych na wyżej wymienione stanowisko będzie można odebrać w sekretariacie Biblioteki w okresie trzech miesięcy od zakończenia postępowania konkursowego. Biblioteka nie odsyła złożonych dokumentów.4. Dokumenty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.Toruń, 1 września 2025 r.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: https://bptorun.edu.pl/
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.