Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/06/2019.

Moderator w Social Media z NIEMIECKIM

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Moderator w Social Media z NIEMIECKIM
Poznań
NR REF.: 1112483

Zacznij swoją karierę w mediach społecznościowych! Rozwijaj się!Międzynarodowa firma prowadząca usługi internetowe dla biznesu otwiera nowe Centrum Usług w Poznaniu! Budujemy zespół od podstaw, świetna okazja by się wykazać nawet nie mając doświadczenia w mediach!

Poszukujemy kandydatów na stanowisko Content Moderatora, który będzie:
  • czuwał nad bezpieczeństwem w naszych społecznościach
  • sprawdzanie, modyfikowanie, raportowanie przesyłanych przez użytkowników treści
  • analiza aktywności i trendów wśród użytkowników, raportowanie ewentualnych problemów
  • reagowanie na potencjalnie niebezpieczne sytuacje - według standardów i własnego rozeznania

Konieczna jest bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1), dobra angielskiego (B1/B2) i duże wyczucie w sprawach potencjalnie drażliwych.
Doświadczenie w customer service mile widziane - oczekujemy zbliżonych cech.

Co oferujemy?
  • nowe miejsce, nowy zespół - dużo nowych możliwości
  • co tydzień ustalany nowy grafik - pełny etat ale w elastycznych godzinach
  • pierwsza umowa już na pół roku
  • benefity - multisport, prywatna opieka medyczna


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry