Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
rozwiązywanie prostych incydentów i obsługa wniosków
podjęcie próby rozwiązania w ramach pierwszej linii, zebranie niezbędnych informacji do dalszej analizy, ewentualne przekazanie ich do kolejnej grupy wsparcie zgodnie z procedurą –zdefiniowaną w ramach procesu ( II i III linia)
monitorowanie realizacji prac nad zgłoszeniem
przekazywanie stanu realizacji zgłoszenia użytkownikom ( m.in. komunikacja z klientem)
opracowywanie wykresów, raportów, itp. dla kierownictwa z realizacji
Co musisz umieć:
ustalać priorytety zgłoszenia
znać system Windows , przeglądarki Internetowe ( IE, Edge, Chrome, Firefox) na poziomie średnim
umieć pozyskiwać informacje z logów aplikacji
znać narzędzia MS Office ( Word, Excel, PowerPoint) na poziomie średniozaawansowanym
znać narzędzie wspierające realizację procesów biznesowych i mieć doświadczenie w korzystaniu z niego
Jeśli do nas dołączysz, otrzymasz:
entuzjastyczny i pełen zapału Zespół
elastyczną formę współpracy (dostosujemy się do Twoich oczekiwań)
dostęp do najlepszych praktyk supportowych
nowoczesne i przestronne biuro
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?