Opis stanowiska pracy
Młodszy Specjalista w zespole wsparcia procesów zakupowych
Poznan
NR REF.: 1193077
Dla naszego Klienta, globalnej organizacji z branży FMCG, poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko Młodszego Specjalisty w zespole wsparcia procesów zakupowych z językiem angielskim.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za operacyjne wsparcie procesów zakupowych i administracyjnych, procesowanie dokumentacji, tworzenie i zmiany zamówień i aktualizację danych w systemie SAP, wsparcie specjalistów ds. zakupów, kontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz raportowanie.Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby posiadające bardzo dobrą znajomość języka angielskiego niezbędnego do codziennej pracy oraz znajomość pakietu Office, w szczególności Excela, a także nieodpartą chęć zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o wyjątkowej kulturze organizacyjnej.
Oczekiwania:• Pierwsze doświadczenia (również w postaci praktyk lub staży) z obszaru logistyki/zakupów/obsługi klienta/administracji oraz zainteresowanie tymi obszarami• Tytuł licencjata lub magistra• Zaangażowanie, samodzielność, otwartość oraz wysoka kultura osobista• znajomość na poziomie min. B2 j. angielskiego w mowie i piśmie• Dbałość o szczegóły z naciskiem na dokładność• Umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami oraz pracy pod presją czasu
Oferujemy:• Umowę o pracę• Pierwszą umowę na okres próbny 2 miesięcy z możliwością wydłużenia współpracy• Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (8:00-10:00)• Pracę w modelu hybrydowym (3 dni z biura / tydzień)• Bogaty pakiet benefitów pracowniczych (Pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie, kartę sportową)• Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji, lidera na rynku
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa