Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Współpraca z Brand Managerem marki
Analiza oraz prezentacja wyników akcji marketingowych
Współpracy z agencjami kreatywnymi, social media, etc.
Współpraca z zespołem produktowym i współudział w opracowywaniu kampani reklamowych
Wsparcie administracyjne działu
Wymagania:
zdolność analitycznego myślenia
dyspozycyjność 40H/tydzień
znajomość Google Analytics będzie dodatkowym atutem
kreatywne podejście do problemu
Oferujemy:
stabilną i ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
stabilne warunki zatrudnienia
dofinansowanie do karty MultiSport
możliwość poznania specyfiki pracy w dużej międzynarodowej firmie w dziale marketingu
Prezentacja firmy
Klient portalu infoPraca.pl działający w branży FMCG. Nasza firma...
Klient portalu infoPraca.pl działający w branży FMCG. Nasza firma posiada oddziała w kilku państwach w Europie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
04/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?