Numer oferty: StPr/25/8557
- Rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i z rozliczaniem zobowiązań w elektronicznym obiegu dokumentów i systemie ERP,
- ewidencja i aktualizacja danych kontrahentów,
- wprowadzanie dokumentów kosztowych krajowych i zagranicznych do elektronicznego obiegu dokumentów (skanowanie i weryfikacja OCR),
- wstępna kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych i ich obiegu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami,
- obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów wewnętrznych,
- aktywna współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi,
- wsparcie w bieżących zadaniach działu.
Praca w godzinach od 07:30 do 15:30.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Marii Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.