Opis stanowiska pracy
Zakres czynności:
- współudział w modelowaniu i optymalizacji procesów sprzedażowych i obsługowych,
- współudział w tworzeniu optymalnych rozwiązań w tworzeniu dokumentacji dla klienta, dla sprawniejszej, przejrzystej i szybszej jego obsługi,
- przygotowywanie dokumentacji dla działów bezpośredniej obsługi klienta,
- współudział w prowadzeniu analiz oraz realizacja zadań mających na celu podnoszenie efektywności procesów sprzedażowych i obsługowych w stacjonarnych punktach klienta,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie optymalizacji i uzgadniania procesów,
Wymagania:
- wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,
- bardzo dobre umiejętności analityczne oraz umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów,
- Inicjowanie usprawnień, identyfikowanie obszarów do doskonalenia wewnątrz organizacji,
- samodzielność w działaniu oraz umiejętność pracy w zespole,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy z dużą ilością różnorodnych informacji,
- dokładność i systematyczność,
- dobra znajomość MS Office (głównie Excel, PowerPoint, Outlook),
- mile widziane czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę w dużej korporacyjnej firmie,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz dostęp bieżący do platformy e-learningowej,
- wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych umięjętności, premia kwartalna, inne świadczenia,
- możliwość podwyższenia kwalifikacji zawodowych oraz poszerzenie lub zdobycie doświadczenia w zakresie tworzenia optymalnych rozwiązań w obsłudze klienta,
- możliwość pracy w czasie nominalnym lub równoważnym.
Wszystkim kandydatom zapewniamy pełną dyskrecję.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) w języku polskim.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli ZGODNIE z poniższą treścią:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez agencję, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym."
Prezentacja firmy
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa ...
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa z sukcesem na gliwickim rynku od kilku lat.Stawiamy sobie za cel wspieranie pracodawców w rekrutacji pracowników na stanowiska administracyjno-biurowe różnego szczebla.Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym, to jest wynajmie pracowników pod kątem konkretnych projektów i na określone terminy oraz pozyskiwaniem wyselekcjonowanych kandydatów, którzy docelowo znajdują zatrudnienie w strukturach organizacyjnych klientów.Certyfikat Agencji 10301
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/01/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Analityka, Praca Marketing / PR / Social Media