Numer oferty: StPr/25/2544
- Obsługa Klientów niemieckojęzycznych w zakresie przyjmowania oraz realizacji reklamacji i napraw,
- Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą reklamacji i napraw,
- Obsługa procesu reklamacji od początku do końca,
- Rejestrowanie i weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych i napraw w ustalonym czasie i standardzie,
- Dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- Współpraca z innymi działami w firmie.
Języki:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: SMOCZA 16/18, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.