• Obsługa Service Desk (I i II linia wsparcia)
• Analiza wymagań Klienta oraz kreowanie wizji produktu na podstawie określonych potrzeb
• Wdrażanie rozwiązań informatycznych – w tym szkolenia w zakresie obsługi danego systemu
• Instalacja i kastomizacja wdrażanych rozwiązań, w tym konfiguracja środowiska produkcyjnego i testowego
• Opracowywanie dokumentacji technicznej, wdrożeniowej i produktowej
• Wsparcie w bieżącej eksploatacji systemów
• Wykształcenie wyższe
• Dobra znajomość środowisk: Linux, MS Windows (stacje robocze), Android
• Dyspozycyjność do pracy w godzinach 08:00-16:00
Oraz:
• Zdolność analitycznego myślenia
• Odpowiedzialność, rzetelność, wysoka kultura osobista
• Samodzielność, zaangażowanie i kreatywność w działaniu
• Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
• Umiejętność pracy zespołowej i planowania pracy
Oferujemy:
• Umowę o pracę lub B2B po okresie próbnym
• Adekwatne do zaangażowania i efektywności wynagrodzenie
• Brak dress codu
• Pracę w trybie Home Office przez 1 - 2 dni w tygodniu zależnie od uwarunkowań biznesowych i innych
• Nowoczesne biuro w centrum miasta
• Nielimitowany rozwój kompetencji twardych i miękkich.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
R-SOFT STUDIO to dynamicznie rozwijająca się lubelska firma IT zajmująca... Rozwiń
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest R-Soft Studio Sp. z o.o.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.