Opis stanowiska pracy
Zakres czynności:
- rozliczanie kosztów projektów realizowanych przez Spółkę,
- przygotowywanie sprawozdań zarządczych oraz analiz finansowo-controllingowych,
- obsługa raportowania statusowego i finansowego projektów i zadań,
- weryfikacji poprawności dokumentacji projektowej,
- pozostałe prace administracyjno-biurowe związane z obsługiwanym obszarem.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe w zakresie zarządzania projektami lub ekonomiczne, finansowe lub controllingowe,
- wiedza z zakresu PMO (zwłaszcza zagadnienia controllingowe i finansowe, związane z rachunkiem kosztów i rachunkowością zarządczą),
- doświadczenie w administracyjnym wsparciu projektów i zespołów projektowych,
- mile widziana dobra obsługa witryn projektowych, umiejętność posługiwania się programem MS Project oraz bardzo dobra Pakietu Office - zwłaszcza Word, Excel oraz PowerPoint,
- umiejętność tworzenia raportów,
- mile widziana praktyczna znajomość systemu SAP R/3,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach oraz pod presją czasu,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
Oferujemy:
- ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę w dużej korporacyjnej firmie,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz dostęp bieżący do platformy e-learningowej,
- wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych umiejętności, premia kwartalna,
- możliwość podwyższenia kwalifikacji zawodowych oraz poszerzenie lub zdobycie doświadczenia w zakresie rozliczania projektów,
- możliwość pracy w czasie nominalnym lub równoważnym.
Każdy z Kandydatów ma zapewnioną pełną dyskrecję z naszej strony.
Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV) tylko i wyłącznie w urzędowym języku polskim.
W swojej aplikacji prosimy koniecznie umieścić klauzulę ZGODNIE z poniższą treścią:
'Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w Gliwicach, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.
Certyfikat Agencji w KRAZ 10301
Prezentacja firmy
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa ...
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa z sukcesem na gliwickim rynku od kilku lat.Stawiamy sobie za cel wspieranie pracodawców w rekrutacji pracowników na stanowiska administracyjno-biurowe różnego szczebla.Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym, to jest wynajmie pracowników pod kątem konkretnych projektów i na określone terminy oraz pozyskiwaniem wyselekcjonowanych kandydatów, którzy docelowo znajdują zatrudnienie w strukturach organizacyjnych klientów.Certyfikat Agencji 10301
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/05/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Energetyka, Praca Inne